کد خبر : 3075
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

اخبار گم شدن کوهنوردان در کوههای شهداد کرمان و شاهو کردستان

اخبار گم شدن کوهنوردان در کوههای شهداد کرمان و شاهو کردستان

اخبار جدید کوهنوردی، دو خبر گم شدن کوهنوردان در ارتفاعات شاهو کردستان و کوه های شهداد کرمان را در مارال نیوز می خوانیم. روز گذشته اعلام شد که با توجه به خبر گرفتاری ده نفر از کوهنوردان در ارتفاعات شاهوی کردستان، عوامل هلال احمر استان کردستان سریع وارد عمل شدند. در این خصوص رئیس هلال

اخبار جدید کوهنوردی، دو خبر گم شدن کوهنوردان در ارتفاعات شاهو کردستان و کوه های شهداد کرمان را در مارال نیوز می خوانیم.

روز گذشته اعلام شد که با توجه به خبر گرفتاری ده نفر از کوهنوردان در ارتفاعات شاهوی کردستان، عوامل هلال احمر استان کردستان سریع وارد عمل شدند.

در این خصوص رئیس هلال احمر کردستان نیز اعلام کرد که 10 نفر از کوهنوردان در حوالی کوههای پالنگان و تنگی ور گرفتار شده بودند.

پیرو این اتفاق تیم های عملیاتی هلال احمر کردستان وارد عمل شده و در ساعت 6 صبح موفق به نجات این کوهنوردان عزیز در ارتفاعات شاهو کردستان شدند.

کوهنوردان در ارتفاعات شهداد کرمان

خبر دیگری نیز که دیروز در رسانه ها منعکس شد، اعلام گم شدن یک اکیپ کوهنوردی در منطقه کشیتوئیه و شهداد کرمان بود.

مدیر هلال احمر استان کرمان در این خصوص اعلام کرده بود که با تلفن با این کوهنوردان در تماس هستیم و در تلاش خواهیم بود تا در اسرع وقت آنها را به امن ترین منطقه هدایت نماییم.

در خبر دیگری که بعد از چند ساعت منتشر شد نیز اعلام گردید خوشبختانه این کوهنوردان عزیز نیز به سلامتی بازگشتند.

گفته شده که گویا به دلیل مسدود بودن دامنه کوه، اکیپ کوهنوردی مذکور از مسیر جایگزین دیگری اقدام به فرود از کوه کردند اما به دلیل دسترس نبودن آنتن موبایل ها، اطلاع به خانواده ها از موضوع کمی سخت شده بود و این موضوع به نگرانی هایی دامن زده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها