کد خبر : 28366
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

کسب سه گانه در فوتبال قطر توسط هرنان کرسپو با الدحیل

کسب سه گانه در فوتبال قطر توسط هرنان کرسپو با الدحیل
افتخار بزرگ کسب جام های سه گانه در فوتبال قطر توسط سرمربی آرژانتینی هرنان کرسپو با الدحیل. باشگاه الدحیل قطر با سرمربیگری مربی آرژانتینی هرنان کرسپو توانست سه گانه بزرگ و افتخاری ارزشمند در لیگ قطر را به نام خود ثبت کند.؛

افتخار بزرگ کسب جام های سه گانه در فوتبال قطر توسط سرمربی آرژانتینی هرنان کرسپو با الدحیل. باشگاه الدحیل قطر با سرمربیگری مربی آرژانتینی هرنان کرسپو توانست سه گانه بزرگ و افتخاری ارزشمند در لیگ قطر را به نام خود ثبت کند.

هرنان کرسپو اعلام کرد بسیار شادمان است که بعد از مدت ها سرانجام به قهرمانی در لیگ قطر دست یافته است. چنین عنوان ارزشمندی بعد از رقابت با باشگاه های بزرگی همچون السد و العربی به دست آمد. ما در فصل و سالی دشوار توانستیم سه گانه را ازآن خود نماییم.

هرنان کرسپو همچنین تصریح کرد معتقد است آرژانتینی ها در کشور قطر دارای شانس خوبی هستند. دقیقا در محلی که توانسته بودیم با تیم ملی فاتح جام جهانی شویم. در حال حاضر نیز به عنوان سرمربی آرژانتینی با تیم باشگاهی قهرمانی لیگ قطر را دست یافتم. در نهایت از این که در این لیگ حضور دارم خرسند و شادمان هستم.

هرنان کرسپو همچنین یادآور شد به لطف اعتماد که به خود داریم از دیگر تیم ها مناسب تر عمل کردیم و این موفقیت باعث شادمانی است. همچنین با برگشتن مصدوم هایمان امید داریم که بتوانیم در فصل آتی نیز در سطحی فوق العاده ظاهر گردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها