کد خبر : 11695
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

لیست طولانی بازیکنانی که از پاری سن ژرمن خارج شدند

لیست طولانی بازیکنانی که از پاری سن ژرمن خارج شدند

اسامی بازیکنان پرتعداد و لیست طولانی که این فصل در لیست خروجی پاری سن ژرمن قرار گرفته و از این تیم پاریسی جدا شدند را مرور کنیم. در این لیست خروجی بزرگ و پرتعداد پاری سن ژرمن نام بازیکنان بزرگی همچون ادریسا گوئیه، تیلو کرر، آنخل دی ماریا و پاردس نیز دیده می شود. سرمربی

اسامی بازیکنان پرتعداد و لیست طولانی که این فصل در لیست خروجی پاری سن ژرمن قرار گرفته و از این تیم پاریسی جدا شدند را مرور کنیم.

در این لیست خروجی بزرگ و پرتعداد پاری سن ژرمن نام بازیکنان بزرگی همچون ادریسا گوئیه، تیلو کرر، آنخل دی ماریا و پاردس نیز دیده می شود.

سرمربی کنونی پاریسی ها کریستوف گالتیه در برنامه ای جالب و خوب که البته به نفع باشگاه نیز می تواند باشد تا از نظر اقتصادی این باشگاه دچار زیان نشود، تا روزهای آخر زمان باقیمانده برای نقل و انتقالات بازیکنان اقدام به تعیین ساز و کارهای جدید و همچنین خداحافظی از بازیکنانی بود که نیاز باشگاه نبودند.

در این لیست علاوه بر نام بازیکنان ذکر شده اسامی بازیکنانی همچون اریک جونیور، فرانکی، داوئودا ویدمان، بالده، بولکا و آرئولا نیز دیده می شود تا برخی از این بازیکنان به صورت قرضی به دیگر باشگاه ها فرستاده شوند و برخی دیگر نیز به فروش رفته و به صورت رسمی و قطعی با قراردادی از پاری سن ژرمن جدا شود تا سرنوشت خود را در تیم باشگاهی دیگری دنبال کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها