کد خبر : 9263
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

کوچکترین بازیکنی که در لیگهای مطرح اروپا بازی کرد

کوچکترین بازیکنی که در لیگهای مطرح اروپا بازی کرد

جوانترین و کوچکترین بازیکنی که در لیگهای مطرح اروپا با تیم رده بزرگسالان بازی کرده است چند سال داشته است؟ جوان ترین و کوچکترین بازیکنی که با بزرگسالان در لیگهای مطرح فوتبال بازی کرده را در مارال نیوز معرفی می کنیم. کوچکترین فردی که با تیم رده بزرگسالان در لیگ مطرح بازی کرده است. در

جوانترین و کوچکترین بازیکنی که در لیگهای مطرح اروپا با تیم رده بزرگسالان بازی کرده است چند سال داشته است؟ جوان ترین و کوچکترین بازیکنی که با بزرگسالان در لیگهای مطرح فوتبال بازی کرده را در مارال نیوز معرفی می کنیم. کوچکترین فردی که با تیم رده بزرگسالان در لیگ مطرح بازی کرده است.

در لیگهای مختلف فوتبال جهان بازیکنان در رده های مختلف سنی دیده شدند که در عین داشتن سن کم با اعتماد به نفس بسیار بالا و عملکرد مطلوب درخشیدند. یکی از این بازیکنان روز گذشته در لیگ یک فرانسه هم تیمی مسی و نیمار در پاری سن ژرمن شد.

موهای جالب وارن زئیر امری

بازیکنی به نام وارن زئیر امری تنها با داشتن 16 سال و 4 ماه وارد زمین مسابقه در لیگ لوشامپیونه فرانسه شد تا تبدیل به جوانترین بازیکن این تیم و همچنین کل لیگ فرانسه شود.

این بازیکن متولد سال 2006 بوده و با توجه به سن بسیار کمش می تواند در آینده به یکی از بهترین بازیکنان جهان نیز تبدیل شود.

امری در این مسابقه در دقیقه 81 وارد زمین شد و در حدود 10 دقیقه فرصتی که برای بازی کردن داشت، جای گیری و عملکرد نسبتا مناسبی را نیز از خود به نمایش گذاشت تا این بازیکن نوجوان فراتر از انتظار نیز نشان دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کوچکترین بازیکنی که در لیگهای مطرح اروپا بازی کرد […]