کد خبر : 1079
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

معرفی مطرح ترین بازیکن انگلیسی پرسپولیس قبل از انقلاب

معرفی مطرح ترین بازیکن انگلیسی پرسپولیس قبل از انقلاب

معرفی یکی از شاخص ترین و مطرح ترین بازیکنان بزرگ و صاحب نامی که به پرسپولیس تهران اضافه شده و در ترکیب پرسپولیسیها در سالهای قبل از انقلاب قرار می گرفت. در تیمهای بزرگی همچون پرسپولیس و استقفلال همواره بازیکنان بزرگی نیز حضور داشته اند. بازیکنانی که با نقل و انتقالات خود سبب خوشحالی یا

معرفی یکی از شاخص ترین و مطرح ترین بازیکنان بزرگ و صاحب نامی که به پرسپولیس تهران اضافه شده و در ترکیب پرسپولیسیها در سالهای قبل از انقلاب قرار می گرفت.

در تیمهای بزرگی همچون پرسپولیس و استقفلال همواره بازیکنان بزرگی نیز حضور داشته اند. بازیکنانی که با نقل و انتقالات خود سبب خوشحالی یا ناراحتی هواداران نیز می شدند و این از ذات فوتبال است.

اما بازیکنان خاص و صاحب سبک که در فوتبال باشگاههای برتر جهان توپ زده باشند، همواره با اقبال هواداران و فوتبال دوستان مواجه می شوند که یکی از اینها کسی نیست جز آلن ویتل انگلیسی که در دوران قبل از انقلاب و بعد از آن چهره کاملا شناخته شده و محبوبی در بین فوتبال دوستان محسوب می شد.

آلن ویتل از جمله بازیکنان مطرحی بوده که طی سالهای 1356 و1357 لباس قرمزهای پرسپولیسی را پوشید. این بازیکن دارای اصالت انگلیسی بوده و به تیم ملی انگلیس هم دعوت شده بود.

آلن ویتل در زمان سرمربیگری رمزی به تیم ملی انگلستان دعوت می شد هر چند فرصت بازی ملی به او داده نشد. این بازیکن مطرح در پرسپولیس جزو بازیکنان تقریبا جا افتاده ای بود که می توانست در بسیاری از مواقع بازی را درآورده و نمایش خوب و خیره کننده ای از خود به نمایش بگذارد.

بازیکنی که خاک فوتبال اروپا را خورده بود پیش از این در تیمهای مطرحی در انگلیس نیز بازی کرده بود تا تجربه بازی در لیگ جزیره را با خود به لیگ ایران بیاورد.

آلن ویتل پیش از پیوستن به پرسپولیس تهران در تیمهای بزرگی همچون اورتون؛ شیفیلد یونایتد و کریستال پالاس بازی می کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها