کد خبر : 27767
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

گالتیه فصل بعد سرمربی پاری سن ژرمن می ماند؟

گالتیه فصل بعد سرمربی پاری سن ژرمن می ماند؟
گالتیه فصل بعد سرمربی پاری سن ژرمن می ماند یا از این تیم پرستاره جدا خواهد شد؟؛

دو بازی خوب پاری سن ژرمن گالتیه را در پاریس ماندگار می کند؟ با وجود این که گالتیه در پاری سن ژرمن در دو بازی اخیر همراه تیمش سبک بازی متفاوت و بهتری ارائه داده اما آیا پاری سن ژرمن با گالتیه ادامه می دهد؟

شانس ماندگاری گالتیه در تیم پاریسی چقدر است؟

گالتیه فصل بعد سرمربی پاری سن ژرمن می ماند یا از این تیم پرستاره جدا خواهد شد؟ به نظر می رسد با وجود دو بازی خوب پاریسی ها و شرایط نسبتا بهتر گالتیه نسبت به قبل اما این سرمربی در معرض تغییر در فصل آتی قرار دارد.

با وجود بازی خوب پاریس مقابل نیس و لانس آینده گالتیه کاملا متزلزل است. در بهترین حالت نیز کارشناسان برای وی ادامه دادن تا پایان این فصل را متصور هستند.

جانشین های احتمالی گالتیه در پاری سن ژرمن

با وجود این که پاری سن ژرمن هیچ مربی را به عنوان جایگزین گالتیه معرفی نکرده است. اما صحبت هایی از جاشنین شدن انریکه و ناگلزمان وجود دارد. البته هیچ تماس تلفنی در این باره انجام نشده است.

نام هایی همچون ژوزه مورینیو و زین الدین زیدان نیز برای سرمربی گری یاران مسی پاری سن ژرمن مطرح شده است.

احتمال تجدید نظر در جدایی مسی

مربیان بزرگی که در صورت پیوستن به پاری سن ژرمن می توانند در نظر مسی برای ترک تیم پاریسی نیز تجدید نظر ایجاد کنند. با این وجود با توجه به عدم موفقیت پاری سن ژرمن در جام حذفی فرانسه و لیگ قهرمانان، سران پاریسی ریسک تغییر سرمربی را به جان بخرند. هر چند این تنها یک احتمال است و هر اتفاقی از جمله تداوم همکاری با گالتیه وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها