کد خبر : 6211
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸

گریه های مردم ژاپن در مراسم خاکسپاری شینزوآبه

گریه های مردم ژاپن در مراسم خاکسپاری شینزوآبه

عکسهای تشییع جنازه و خاکسپاری شینزو آبه نخست وزیر ژاپن؛ گریه های مردم ژاپن در تشییع پیکر شینزوآبه و حضور هزاران نفری در این مراسم از جمله نکات قابل توجه بود. به گزارش مارال نیوز، به منظور قدرشناسی و همچنین ادای احترام به شینزو آبه در خیابان های توکیو هزاران نفر از مردم ژاپن حاضر

عکسهای تشییع جنازه و خاکسپاری شینزو آبه نخست وزیر ژاپن؛ گریه های مردم ژاپن در تشییع پیکر شینزوآبه و حضور هزاران نفری در این مراسم از جمله نکات قابل توجه بود.

به گزارش مارال نیوز، به منظور قدرشناسی و همچنین ادای احترام به شینزو آبه در خیابان های توکیو هزاران نفر از مردم ژاپن حاضر شدند.

ماشینی که پیکر شینزو آبه را با خود حمل می کرد در مسیر خود از چندین نقطه پرتردد نیز عبور کرده و با ادای جالب احترام مردم نیز مواجه شد.

امروز در سراسر شهر توکیو و در معابد و صف های طولانی که در نقاط مختلف توسط ژاپنی ها تشکیل شده بود؛ دسته گلهایی حمل شده و همچنین مردم برای ادای احترام حاضر بودند. همچنین بسیاری از مردم نیز سرهای خود را به نشان احترام در مقابل پیکر شینزوآبه خم کرده و اشک ریخته و کلماتی همچون مشتکریم شینزو آبه و خداحافظ شینزو آبه را بر زبان می آوردند.

مراسم شینزوآبه به صورت خصوصی و بیشتر برای دوستان، آشنایان و افراد خاص مجاز بود.

شینزو آبه نخست وزیر گذشته زاپنیها هنگام ترور 67 سال سن داشت. او پیشتر از این به دلیل اینکه احتمال می داد به دلیل مشکلات جسمی قادر به مدیریت بهتر امور و توجه مضاعف و خوب به امور مردم نباشد؛ از سمت نخست وزیری کشورش استعفا داده بود.

عکسهایی از مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری و تردد خودروی حامل پیکر شینزو آبه در مسیرهای مختلف شهر توکیو برای دیدار از دور مردم را می بینید. نظم مراسم از دیگر نکات قابل توجه خاکسپاری شینزو آبه بود که در عکسها دیده می شود.

اشک و ناراحتی مردم از مرگ شینزو آبه

گریه های مردم ژاپن در تشییع پیکر شینزوآبه

ماشین حامل پیکر شینزو آبه و حضور مردم برای ادای احترام در مراسم تشییع جنازه

تشییع جنازه شینزو آبه

حضور مردم و آشنایان شینزو آبه نخست وزیر زاپن در مراسم تشییع پیکر

عکس تشییع نخست وزیر ژاپن

شمعی برای یادبود شینزو آبه

شینزو آبه در مراسم خاکسپاری

جایگاه عکاسان و رسانه ای ها در مراسم تشییع جنازه شینزو آبه

عکس تشییع جنازه شینزو آبه نخست وزیر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] غدیر پخش می شد با گریه های ناگهانی مجتبی […]