کد خبر : 17148
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

مشکل قلبی رونالدو و ابراز همدردی با بازیکن بیمار

مشکل قلبی رونالدو و ابراز همدردی با بازیکن بیمار
کریستیانو رونالدو اعلام کرد که خودش نیز در کودکی دچار مشکل مشابه قلبی با نیکولاس بوده و توانسته زیر نظر پزشکان و با صلاحدید آنها به فوتبال برگردد.؛

کریستیانو رونالدو با نیکولو هم تیمی جوان سابقش همدردی کرده و اعلام کرده که خودش نیز در کودکی مشکل مشابهی مثل نیکولو داشته است. کریس به این بازیکن جوان قول داده که همه مشکلات حل خواهد شد.

نیکولو فاجولی بازیکن یوونتوس چندین سال پیش دچار مشکل قلبی شده بود. حتی شنیده می شد که به دلیل این مشکل وی احتمالا مجبور به کنار گذاشتن فوتبال شود. با این وجود مصاحبه جدیدی در آن مقطع از سوی پدر نیکولی فاش شد. در آن صحبتها اعلام شد که رونالدو صحبتهایی با ستاره جوان یوونتوس داشته است.

رونالدو به نیکولو فاجولی ابراز امیدواری و روحیه داده که مشکلش برطرف شود. همچنین پدر این بازیکن اعلام کرده که ارتباط خوبی بین پسرم و آلوارو موراتا نیز وجود دارد که حتی با هم به تعطیلات نیز برای سفر می روند.

آنچه که در این صحبتها به نظر مهم می رسید هنگام دلگرمی رونالدو به نیکولو بود که اعلام داشت خودش نیز مشکلات مشابه قلبی داشته اما زیر نظر پزشکان توانسته مشکلش را برطرف کرده و با اراده پولادین خود فوتبال را ادامه دهد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ورزش چه تاثیری بر سلامت قلب و بازگشایی عروق دارد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مانع بروز سکته قلبی و همچنین […]