کد خبر : 21595
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

گل شبیه به شوت کریم باقری توسط سینا اسد بیگی

گل شبیه به شوت کریم باقری توسط سینا اسد بیگی
سینا اسد بیگی مقابل گل گهر سیرجان یک گل شبیه به گل های کریم باقری با شوت سرکش زد که گویا مشوق او برای این نوع شوت زنی نیز باقری بوده است.؛

شباهت گل زنی سینا اسدبیگی به شوت های کریم باقری. در مقطعی که کریم باقری در پرسپولیس به عنوان هافبک بازی می کرد گل های محکم که از راه دور با شوت های سرکش همراه بود از وی می دیدیم و به یاد داریم.

به نظر می رسد سینا اسد بیگی نیز در بازی با گل گهر یک گل کاملا شبیه به گل مربی خود کریم باقری مقابل شاگردان قلعه نویی زده باشد. گلی که می تواند بهترین گل زیبای فصل نیز انتخاب شود. شاید در ادامه لیگ چنین گل هایی را بیشتر نیز ببینیم.

در رمز و راز گل زده شده نیز گفته می شود که کریم باقری به این هافبک شوت زن توصیه کرده تا از شوت زدن ترس نداشته باشد. همچنین در موقعیت های مناسب ایجاد شده شوت بزند. اسدبیگی نیز با علم به این موضوع مقابل گل گهر شوت زنی کرد. البته  او از این کار جواب هم گرفت.

سینا اسدبیگی پرسپولیس

سینا اسدبیگی و گلزنی برای پرسپولیس

سینا اسدبیگی در تمرینات نیز شوت زنی های خوبی داشت. طبق آن کریم باقری مشوق وی برای افزایش اعتماد به نفسش برای گلزنی و شوت زنی بوده است.

در جریان دیدار پرسپولس و گل گهر ضربه برگشت داده شده از کرنر که پله شده بود را سینا اسدبیگی از راه دور با شلیک مهار نشدنی به سمت دروازه محسن فروزان زد. شوتی که راه به دروازه برده و خیال پرسپولیس را بابت برد راحت کرد. دیداری که با برد 2 بر 0 پرسپولیس مقابل گل گهر به اتمام رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها