کد خبر : 22562
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

گواردیولا: قهرمان نشدن سیتی در لیگ جزیره اهمیت ندارد

گواردیولا: قهرمان نشدن سیتی در لیگ جزیره اهمیت ندارد
گواردیولا اعلام کرد: علام کرد اگر تیمش قهرمان نشود حائز اهمیت برایشان نخواهد بود چرا که از این قهرمانی ها زیاد دیده اند.؛

پپ گواردیولا در صحبتهای جالب بعد از آن که اختلاف امتیاز این تیم با صدرنشین لیگ آرسنال بیشتر نیز شد اعلام کرد اگر تیمش قهرمان نشود حائز اهمیت برایش نیست.

وی اعلام کرد در لیگ برتر و جام اتحادیه به اندازه کافی قهرمانی کسب کرده ایم. اکنون برای این اتفاق اهمیتی ندارد که مجددا بتوانید به قهرمانی در لیگ جزیره دست یابیم. البته ما تلاش خود را به کار می بندیم.

گواردیولا در ادامه صحبتهای خاص خود ادامه داد ارائه فوتبال با روجیه بهتر و نمایش تاکتیک بالا مقابل حریف به مراتب مهم تر از تلاش برای کسب جام قهرمانی می باشد.

پپ گواردیولا همچنین اعلام کرد باید بازی با یونایتد و گل نخست خورده شده از آنها را از یاد ببریم. بایستی تمرکز خودمان را به دیدار بعدی مقابل تاتنهام قرار بدهیم.

سرمربی سیتی گواردیولا یادآور شد جو خاص ورزشگاه بازی با یونایتد نیز سنگین بود. ما عملکرد خوبی در مقابل چنین تماشاگران و جوی داشتیم و جدای از نتیجه به تیم خودمان تبریک می گوییم. در این جو ورزشگاه ثابت کردیم که دارای شخصیت تیمی بالایی هستیم و این باعث شادمانی ما است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها