کد خبر : 28582
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

چگونه منچسترسیتی زودتر به قهرمانی لیگ انگلیس می رسد

چگونه منچسترسیتی زودتر به قهرمانی لیگ انگلیس می رسد
راه و فرمول قهرمانی زودتر از موعد پیش از اتمام لیگ برتر انگلیس برای منچسترسیتی. با توجه به لغزش های اخیر آرسنال منچسترسیتی فاصله چندانی با تکرار قهرمانی های گذشته خود در لیگ برتر انگلیس ندارد.؛

راه و فرمول قهرمانی زودتر از موعد پیش از اتمام لیگ برتر انگلیس برای منچسترسیتی. با توجه به لغزش های اخیر آرسنال منچسترسیتی فاصله چندانی با تکرار قهرمانی های گذشته خود در لیگ برتر انگلیس ندارد.

چنانچه آرسنال در دیدار شنبه یعنی 4 روز دیگر خود مقابل ناتینگهام فارست امتیاز از دست بدهد منچسترسیتی به عنوان قهرمانی خواهد رسد.

حتی اگر منچسترسیتی در دیدار یکشنبه مقابل چلسی نیز نتواند به برتری برسد با باخت آرسنال این منچسترسیتی خواهد بود که جام قهرمانی را زودتر از اتمام لیگ جزیره بالای سر خواهد برد.

شکست عجیب آرسنال مقابل برایتون در هفته پیش باعث شد تا عملا آرسنالی ها از کورس قهرمانی دور بمانند و نتوانند جام را بالای سر ببرند.

با این وجود همه اتفاقات برای قهرمان شدن منچسترسیتی فراهم شده است. به نظر بعید است که گواردیولا و شاگردانش قدر این فرصت را از دست بدهند. شاید این قهرمانی در بازی هفته بعد برای منچسترسیتی نهایی شود. البته هیچ چیزی را در فوتبال نمی شود به صورت دقیق پیش بینی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها