کد خبر : 16373
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

یک گل برای پیروزی آنفیلدی ها مقابل وستهم کافی بود

یک گل برای پیروزی آنفیلدی ها مقابل وستهم کافی بود
ورزشگاه آنفیلد سراپا غرق در شادی شد و هواداران پرشور لیورپول با یک گل مقابل وستهام به برد ارزشمندی دست یافتند.؛

به گزارش مارال نیوز، پیروزی خوب و تاثیرگذار لیورپولی ها مقابل وستهام در بازی دیشب لیگ جزیره رقم خورد. لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به یک پیروزی دلچسب دیگر رسید. آنها با تک گل داروین نونیز و پاس گل سیمیکاس به برتری مقابل حریفشان رسیدند.

لیورپولی ها بعد از برد دلچسب مقابل منچسترسیتی یک پیروزی حیاتی دیگر را به دست آوردند تا به جمع مدعیان خود را برگردانند. یورگن کلوپ در حال جمع آوری امتیازات یکی پس از دیگری است. آنها در شروع فصل هرگز خوب کار نکرده بودند.

تک گل لیورپولی ها در دقیقه 22 به ثمر رسید. تیم رقیب وستهام نیز در دقیقه 45 یک ضربه پنالتی را از دست داد تا حسرت آن موقعیت طلایی همچنان در دل مربیان و بازیکنان این تیم باقی بماند.

در دیگر دیدارهای مهم دیشب نیوکاسل توانست اورتون افت کرده را با یک گل در زمینش شکست دهد. گراهام پاتر با چلسی نیز در تداوم بازی های متوسط تیمش بدون گل مقابل برنتفورد به تساوی رسید. بونموث سه امتیاز ارزشمند مقابل ساوتمپتون را در دیدار خانگی از دست داد، آنها با یک گل شکست خوردند. یونایتدی ها نیز در شب حاشیه درست کردن کریستیانو رونالدو با دو گل تاتنهام را شکست داد. دیدار آرسنال با سیتی نیز تعویق شد. زمان آن به زودی اعلام می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها