کد خبر : 13390
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

2 موقعیت و 2 گل رئال در نیمه اول برای اتلتیکو کافی بود

2 موقعیت و 2 گل رئال در نیمه اول برای اتلتیکو کافی بود

موقعیت شناسی و چارچوب شناسی را رئال مادرید در دیدار دیشب با اتلتیکو مادرید به این تیم و دیگر رقبا یاد دادند تا به خوبی این موضوع را یادآور شوند که برای پیروزی نیازمند ایجاد حملات زیاد روی دروازه نیست. در شرایطی که رئالی ها در نیمه نخست تنها دو موقعیت نسبتا مناسب داشتند، هر

موقعیت شناسی و چارچوب شناسی را رئال مادرید در دیدار دیشب با اتلتیکو مادرید به این تیم و دیگر رقبا یاد دادند تا به خوبی این موضوع را یادآور شوند که برای پیروزی نیازمند ایجاد حملات زیاد روی دروازه نیست.

در شرایطی که رئالی ها در نیمه نخست تنها دو موقعیت نسبتا مناسب داشتند، هر دو را تبدیل به گل کردند تا نشان دهند از چه وضعیت مثبت و مناسبی در خط حمله خود برخوردارند.

اتلتیکومادرید نیز در این بازی خانگی خود از دقیقه 91 به دلیل دو کارته شدن کاریو هرموسو ده نفره شده بود. هرموسویی که یکی از دو گل خورده تیمشان را پاسخ داد تا بازی در نهایت با نتیجه 2 بر 1 به سود رئال به پایان برسد.

دو گل ارزشمند رئال مادرید در نیمه نخست در دقایق 19 و 37 توسط «رودریگو» روی پاس گل «اورلین شوامنی» و همچنین «فدریکو والورده» به ثمر رسید.

با گلهای زده شده و خط حمله خوبی که رئال در روزهای اخیر نشان داده ثابت کرده که این تیم وابسته به کریم بنزما نبوده و مصدومیت این بازیکن تمام کننده هیچ تاثیر منفی در عملکرد رئالی ها نداشته است.

رئال مادرید با بازی های خوب خود نشان داده وابسته به هیچ بازیکنی نبوده و پیش از این با جدایی رونالدو نیز این موضوع را ثابت کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مصدومیت چند پرسپولیسی و راه باز عبدی برای فیکس شدن | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] است البته باید موقعیت موجود را به دلیل […]