کد خبر : 13179
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

شادی گلی که برای رئال مادرید حاشیه ساز شد

شادی گلی که برای رئال مادرید حاشیه ساز شد

شادی و خوشحالی گلزنی مستمر وینیسیوس جونیور در زمان گلزنی مقابل حریفان مختلف با اعتراض و البته شعارهای تند تماشاگران بر علیه او همراه شده است اتفاقی که البته با حمایت رئال مادرید همراه گشته است. بعد از نوع خاص شادی گلزنی وینیسیوس جونیور، برخی از بازیکنان و کارشناسان و حتی کوکه کاپیتان اتلتیکو مادرید

شادی و خوشحالی گلزنی مستمر وینیسیوس جونیور در زمان گلزنی مقابل حریفان مختلف با اعتراض و البته شعارهای تند تماشاگران بر علیه او همراه شده است اتفاقی که البته با حمایت رئال مادرید همراه گشته است.

بعد از نوع خاص شادی گلزنی وینیسیوس جونیور، برخی از بازیکنان و کارشناسان و حتی کوکه کاپیتان اتلتیکو مادرید نیز ادعا داشتند که نباید این گونه وینیسیوس جونیور اقدام به خوشحالی کند چرا که عواقب نامناسبی برای این بازیکن می تواند داشته باشد.

مدیر انجمن مدیر برنامه های بازیکنان کشور اسپانیا نیز اقدام وینیسیوس جونیور را چیزی شبیه میمون بازی دانسته و عنوان کرده او باید از این کار دست بردارد.

نوع شادی گلزنی وینیسیوس جونیور بعد از گلزنی

وینیسیوس جونیور

این سخن باعث ناراحتی رئالی ها شده و آنها نسبت به این صحبت بیانیه ای صادر کردند و آن را شبیه به نژاد پرستی دانستند و خود را آماده انجام اقدام قانونی برای هر گونه صحبت نژاد پرستانه اعلام داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
2 موقعیت و 2 گل رئال در نیمه اول برای اتلتیکو کافی بود | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] چارچوب شناسی را رئال مادرید در دیدار دیشب با […]

trackback
عکس زشت تماشاگران از توهین نژادپرستانه به بازیکن سیاه پوست | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] روز گذشته رئال با […]