کد خبر : 31249
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

آرتورو ویدال در پی فرصتهای جدید/ بازیکن تیم ملی شیلی چشم انتظار همبازی شدن با مسی

آرتورو ویدال در پی فرصتهای جدید/ بازیکن تیم ملی شیلی چشم انتظار همبازی شدن با مسی
آرتورو ویدال مهاجمی نام آشنا در فوتبال اروپا و آمریکای مرکزی بوده که در پی فرصتهای جدید است. بازیکن تیم ملی شیلی در انتظار و مترصد همبازی شدن با مسی است؛

آرتورو ویدال مهاجمی نام آشنا در فوتبال اروپا و آمریکای مرکزی بوده که در پی فرصتهای جدید است. بازیکن تیم ملی شیلی در انتظار و مترصد همبازی شدن با مسی است.

آرتورو ویدال ستاره تیم ملی شیلی که با لیونل مسی مدت ها در بارسلونا همبازی بود مترصد همبازی شدن مجدد با لیونل مسی همبازی سابق خود است.

آرتورو ویدال

آرتورو ویدال که در لیگ برزیل بازی می کند این روزها در شرایط خوب بدنی نیز قرار دارد. این بازیکن لحظه شمار حضور در اینتر میامی و همبازی شدن با لیونل مسی است.

علت رغبت حضور ویدال در کنار مسی و اینتر آمریکا

در این باره آرتورو ویدال اعلام کرد با اشتیاق بالایی می خواهد به اینتر میامی برود. چرا که مجددا در پی هم بازی شدن با لیونل مسی است. انجام فوتبال در کنار مسی بسیار آسان بوده و بایستی فقط توپ را به لیونل مسی پاس داد.

مانع انتقال ویدال به لیگ آمریکا سن زیاد اوست

با این وجود آرتورو ویدال به موانع حضور خود در لیگ آمریکا نیز اشاره می کند. قوانینی که اجازه حضور بازیکنان پا به سن گذاشته را نمی دهد.

آرتورو ویدال با تائید این خبر گفت انتقال به اینتر میامی به راحتی میسر نخواهد بود چرا که قوانین متعدد ممانعت از حضور بازیکنان با سن زیاد می شوند. با این وجود از همبازی شدن با مسی و بوسکتس و آلبا استقبال می کنم. چرا که این بازیکنان با دلشان فوتبال بازی می کنند.

آرتورو ویدال همچنین به مربی خوب اینتر میامی تاتو مارتینو نیز اشاره کرد. مربی که نقش ویژه ای در منظم و تاکتیکی عمل کردن اینتر میامی داشته تا تماشا کردن به بازی های لیگ آمریکا نیز لذت بخش شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها