کد خبر : 15999
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

فاصله 11 امتیازی لیورپول با سیتی بیشتر می شود؟

فاصله 11 امتیازی لیورپول با سیتی بیشتر می شود؟
در شرایطی که فاصله امتیازی لیورپول با منچسترسیتی به عدد فاحش و عجیب 11 رسیده، هواداران لیورپول نگران هستند که در پایان بازی عصر امروز، این اختلاف امتیاز به مراتب بیشتر نیز شود.؛

اختلاف امتیاز فاحش بین دو تیم لیورپول با منسچتر سیتی احتمالا در بازی روز یکشنبه بیشتر نیز شود. این را به صورت ضمنی سرمربی لیورپول اقرار کرد.

یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از شروع دیدار تیمش اعلام کرد: هیچ تیمی نمی تواند با منسچترسیتی رقابت کند و آنها بهترین تیم جهان را در اختیار دارند. آنها با این وجود بهترین ها را برای خود می خرند و در این مسیر آن چیزی که برایشان اهمیت چندانی ندارد این بوده که بازیکنان جدید خریداری شده چه مقدار  برایشان هزینه می تراشد.

کلوپ اقرار کرد: از این صحبتهای من کسی خوشش نخواهد آمد.

با این حرفها و اقرار یورگن کلوپ به نظر می رسد که تیم او در بازی فردا شب نیز شانسی برای پیروزی نداشته باشد. با این حساب در صورت برد احتمالی منچستر سیتی اختلاف امتیاز لیورپول با شاگردان پپ گواردیولا به 14 خواهد رسید. این در حالی است که آرسنال تنها با 1 امتیاز اختلاف در صدر قرار گرفته و سیتی نزدیک ترین تعقیب کننده آنهاست.

البته به نظر می رسد یورگن کلوپ در این نشست حمله روانی نیز به تیم حریف کرده و از قدرت مالی حرف زده است. او با این حربه خواسته که خجمه ها در صورت شکست احتمالی را کاهش دهد.

به نظر می رسد این بار کلوپ حرفهای دارای بحثی زده است. در طول سالهای مختلف بسیاری از تیمها با هزینه های به مراتب کمتر نتایجی شگرف کسب کرده اند. اصلا چرا به زمان دور و گذشته ها برویم. همین آرسنال اکنون در لیگ جزیره با مشکلات مالی که دارد بالاتر از منچسترسیتی قرار گرفته است و همه چیز به قدرت مالی بستگی ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها