کد خبر : 14282
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

آرزوی جهانبخش با کی روش برآورده شد

آرزوی جهانبخش با کی روش برآورده شد
علیرضا جهانبخش در گفتگویی که داشته از برآورده شدن آرزوی خود با سرمربی پرتغالی کنونی تیم ملی خبر داد.؛

هافبک باتجربه ملی پوش علیرضا جهانبخش در گفتگویی که با نشریه اتلتیک کشور انگلیس داشته اعلام کرده که کارلوس کی روش آرزوی فوتبالی او را برآورده کرده است.

علیرضا جهانبخش در این گفتگو اعلام کرده که کارلوس کی روش او را در شرایطی که سن کمی هم داشت به تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرد و به همراه کارلوس توانسته پیش از این دو بار حضور در جام جهانی را تجربه کند و با او آرزویش را به نوعی برآورده شده ببیند.

جهانبخش این را هم در خصوص کی روش عنوان کرده که این سرمربی مدت حدود 8 سال با بازیکنان ملی پوش ایرانی کار کرده و به شناخت خوبی از بازیکنان دست یافته و بازیکنان نیز از او شناخت مناسبی دارند.

عکس جهانبخش در دیدار با اروگوئه

آرزوی جهانبخش با کی روش برآورده شد

جهانبخش همچنین در خصوص شرایط تیم ملی و رختکن آن در زمان مربیگری اسکوچیچ نیز در بخشی از صبتهایش اعلام کرد که به عنوان بازیکنان با تجربه تلاشمان را کردیم تا جو موجود را آرام کنیم و این را یادآور می شدیم که اکنون مقطع مناسبی برای بر هم زدن فضای تیم ملی فوتبال نیست. اتفاقی که در زمان اسکوچیچ افتاد غیرحرفه ای بود، برخی از بازیکنان با مربی کراوات ارتباط خوبی نداشتند و در مقابل عده ای نیز ارتباط خوبی با او به وجود آورده بودند. وی اعلام کرد نمی تواند اسمی را بگوید ولی برخی خارج از تیم ملی در تلاش بودند تا با تصمیم های خود تاثیرگذار شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
رضایت کی روش از عملکرد ایران مقابل تیمهای بزرگ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] صد در صدی کارلوس کی روش از عملکرد […]

trackback
تیم جهانبخش در شب غیبت او به رتبه سوم لیگ هلند رسید | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] علیرضا جهانبخش فاینورد در شبی […]