کد خبر : 30280
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

آرژانتین رتبه چهارم لیگ ملتهای والیبال به سختی ایران را شکست داد

آرژانتین رتبه چهارم لیگ ملتهای والیبال به سختی ایران را شکست داد
در دیداری که از ساعت 3:30 دقیقه بامداد در آمریکا بین دو تیم آرژانتین و ایران در لیگ ملتهای والیبال برگزار شد. این آرژانتین بود که 3 بر 2 به برتری رسید؛

در دیداری که از ساعت 3:30 دقیقه بامداد در آمریکا بین دو تیم آرژانتین و ایران در لیگ ملتهای والیبال برگزار شد. این آرژانتین بود که 3 بر 2 به برتری رسید.

با وجود بازی خوب آرژانتینی ها در دست اول دست های دوم و سوم را ایرانی ها با نتایج 30 بر 28 و 29 بر 27 با موفقیت سپری کردند. اما در دست چهارم آرژانتینی ها موفق تر عمل کرده و با فاصله 5 امتیازی 25 بر 20 ایران را شکست دادند تا کار به دست پنجم بکشد.

در دست پنجم نیز نتیجه 15 بر 11 برای تیم ملی آرژانتین ثبت شد تا آنها به برد مهمی در این بازی دست یابند.

حفظ موقعیت چهارم لیگ ملتها برای آرژانتینی ها

آرژانتین با این پیروزی موقعیت خود را در رتبه چهارم لیگ ملتها حفظ کرد. تیم ملی ایران نیز با انجام یازده بازی و تنها دو پیروزی در رتبه سیزدهم جدول 16 تیمی قرار دارد.

آخرین بازی ایران مقابل کوبا خواهد بود که در صورت پیروزی مقابل این تیم احتمالا یک یا دو رتبه بسته به نتیجه کسب شده آلمان مقابل حریفش جایگاه ایران بهبود یابد.

با این اوصاف این فصل از نظر کسب نتیجه یکی از ضعیف ترین فصل هایی بود که تیم ملی در آن حضور داشت. امیدواریم از فصول آتی مجددا شاهد درخشش والیبالیست های کشورمان باشیم.

در دیگر دیدارهای امروز آمریکای میزبان 3 بر 0 فرانسه را شکست داد. چین نیز با وجود گرفتن یک دست از کانادا اما به کانادایی ها نتیجه را باخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها