کد خبر : 31993
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

دلیل بازی نکردن لیونل مسی در بازی دوستانه هنگ کنگ

دلیل بازی نکردن لیونل مسی در بازی دوستانه هنگ کنگ
مسی چرا نتوانست در بازی دوستانه ای که در هنگ کنگ برگزار می شد وارد زمین شود؟؛

چرا برخلاف قرارداد لیونل مسی ستاره اینترمیامی در هنگ کنگ بازی نکرد؟ عدم حضور لیونل مسی در زمین مسابقه باعث شد تا هواداران هنگ کنگی که به خاطر حضور او بلیط خریده بودند ناراضی شده و شعارهایی نیز سر بدهند.

لیونل مسی در توضیح علت بازی نکردن خود در دیدار دوستانه در هنگ کنگ با اینتر میامی اعلام کرد در دیدار آخر تیمشان در هنگ کنگ به این دلیل حاضر نشده که دچار مصدومیت و حس کردن ناراحتی در ماهیچه پایش شده بود.

وی ادامه داد به معنای واقعی دوست داشته که در زمین حضور داشته باشد. چرا که طرفداران زیادی نیز در زمین حضور داشتند ولی فوتبال همین بوده و مصدوم شدن نیز بخشی از این رویداد می باشد.

مسی

لیونل مسی در جریان سفرهای دوستانه خارج از آمریکا

لیونل مسی همچنین به رو به اتمام بودن تور پیش فصل آماده سازی تیم های باشگاهی نیز اشاره کرد و افزود دوست دارد در آخرین بازی هایی که قبل از برگشت به آمریکا به میزبانی ژاپنی ها برگزار می شود در زمین بازی حاضر شود. البته شرایط آمادگی و رفع مصدومیتم. پس از تمرینی که امروز انجام خواهم داد مورد ارزیابی قرار خواهم گرفت تا مشخص شود شرایط لازم برای بازی کردن را دارم یا خیر.

گفتنی است اینتر میامی روز پیش وارد کشور ژاپن شده و طرفداران این کشور به این امید دارند که بتوانند لیونل مسی را از نزدیک ببینند.

مسی با اینتر میامی بعد سفر به عربستان در هنگ کنگ حضور به هم رسانده بود. آنها در ژاپن نیز بازی های دوستانه و اردوی آماده سازی در پیش دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها