کد خبر : 3649
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۸

چرا محرم نویدکیا از سرمربی گری سپاهان کنار گذاشته شد

چرا محرم نویدکیا از سرمربی گری سپاهان کنار گذاشته شد

دلیل برکناری یا استعفا محرم نوید کیا از سرمربی گری سپاهان اصفهان دقیقا چه بود و چرا محرم از سپاهان اخراج یا کنار گذاشته شد. به گزارش مارال نیوز، هر وقت اسم مربیان جوان، با انگیزه و فنی که همیشه پایبند به اخلاق بوده و از مدار خوش برخوردی خارج نمی شود، می آید مطمئنا

دلیل برکناری یا استعفا محرم نوید کیا از سرمربی گری سپاهان اصفهان دقیقا چه بود و چرا محرم از سپاهان اخراج یا کنار گذاشته شد.

به گزارش مارال نیوز، هر وقت اسم مربیان جوان، با انگیزه و فنی که همیشه پایبند به اخلاق بوده و از مدار خوش برخوردی خارج نمی شود، می آید مطمئنا اسم محرم نوید کیا هم به گوش می رسد.

نویدکیایی که در فوتبال اصفهان به شدت مقبول بوده و سپاهانی ها خاطرات خوشی از درخشش این هافبک ملی پوش داشتند.

محرم نوید کیا سپاهان

چرا نوید کیا مربیگری نمی کند

محرم نویدکیا حالا که در اولین تجارب مربیگری خود در کسوت سرمربی گری تیم محبوب خود در اصفهان حضور داشت، امروز از سرمربیگری سپاهان اصفهان استعفا داد.

دلیل استعفای محرم نوید کیا

بهره گیری از لغتهایی مثل برکناری و اخراج برای محرم نویدکیا شاید در این برهه صحیح نباشد چرا که به نظر می رسد خود محرم نویدکیا از مربی گری سپاهان اصفهان استعفا داده است.

محرم نوید کیا از مربیان فنی و بادانش و با اخلاقی بوده که برای هر تیمی غنیمت محسوب می شود.

باشگاه فرهنگی و ورزشی سپاهان اصفهان در خصوص دلیل استعفای محرم نوید کیا اعلام داشته که محرم با مدیریت باشگاه تماس گرفته و با ذکر مشکلات شخصی خود و همچنین اعلام نگرانی از عدم امکان کمک به سپاهان و برطرف سازی دغدغه هواداران، از همکاری با سپاهان در سومین سال قراردادش انصراف داده است.

سپاهان اصفهان محرم نویدکیا

استعفا از سپاهان محرم نوید کیا

حالا با توجه به اینکه قرارداد 9 بازیکن سپاهان به اتمام رسیده و انتخاب سرمربی قوی و خوب به مانند محرم نویدکیابرای سپاهان، شاید با سختی هایی همراه باشد؛ چالش جدیدی روی باشگاه سپاهان قرار گرفته باشد.

سپاهان محرم نوید کیا امسال در جایگاه سوم لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار  گرفت و چنانچه کمی خوش شانسی می اورد، مطمئنا می توانست جایگاه خود را بهبود نیز ببخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها