کد خبر : 1668
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

آقای گل لیگ پرتغال و لیست گلزنان برتر در حضور طارمی

آقای گل لیگ پرتغال و لیست گلزنان برتر در حضور طارمی

بهترین گلزنان لیگ پرتغال چه کسانی هستند، لیست برترین گلزنان لیگ پرتغال و حضور مهدی طارمی در بین دو گلزن برتر؛ معرفی آقاهای گل لیگ پرطرفدار پرتغال به همراه عکس بازیکنان قرار گرفته در صدر این لیگ. داروین نونز موتور گلزنی بنفیکای پرتغال در حال حاضر در صدر گلزنان لیگ پرتغال قرار دارد. اختلاف قابل

بهترین گلزنان لیگ پرتغال چه کسانی هستند، لیست برترین گلزنان لیگ پرتغال و حضور مهدی طارمی در بین دو گلزن برتر؛ معرفی آقاهای گل لیگ پرطرفدار پرتغال به همراه عکس بازیکنان قرار گرفته در صدر این لیگ.

داروین نونز موتور گلزنی بنفیکای پرتغال در حال حاضر در صدر گلزنان لیگ پرتغال قرار دارد.

اختلاف قابل توجه نونز از نظر گلزنی با دیگر بازیکنان باعث شده که از هم اکنون این بازیکن را به عنوان آقای گل لیگ پرتغال در فصل 2022/2023 بنامند.

اما بعد از این بازیکن؛ ستاره بوشهری تیم ملی فوتبال یعنی مهدی طارمی در فهرست آقاهای گل لیگ قرار دارد. اختلاف زیاد 6 گله ای که بین نونز و طارمی وجود دارد؛ عملا با توجه به هفته های پایانی لیگ پرتغال غیرقابل جبران به نظر می رسد اما باید به این که نام مهدی طارمی نیز در فهرست بازیکنان گلزن برتر پرتغال قرار گرفته؛ جای مباهات و خوشحالی دارد.

در حال حاضر داروین نونز با 26 گل، در صدر گلزنان و طارمی با 20 گل در رده دوم آقاهای گل لیگ پرتغال قرار دارند. البته در خصوص مهدی طارمی یک آمار خیره کننده ای نیز وجود دارد که او را از نونز و برترین گلزن پرتغالی متمایز می کند.

مهدی طارمی در این فصل تواسنته با 31 گل و پاس گل، در مجموع به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن شاغل در پرتغال نام برده شود که بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است و این ارزشهای طارمی را بالاتر می برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اما این تعداد گل در مقابل رکورد […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تیم ملی زیر 21 سال پرتغال در 14 بازی رسمی […]