کد خبر : 1734
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷

دفاتر پیشخوان دولت هم شناسنامه های جدید صادر می کنند

دفاتر پیشخوان دولت هم شناسنامه های جدید صادر می کنند

چه مراکزی شناسنامه جدید صادر می کنند، برای دریافت شناسنامه جدید باید به کجا مراجعه کرد؟ با اعلام اخبار رسمی دفاتر پیشخوان دولت هم شناسنامه های جدید صادر می کنند. پیش از این دریافت شناسنامه های جدید از دفاتر پیشخوان دولت با سختی هایی همراه می شد اما با اعلام رئیس سازمان ثبت احوال در

چه مراکزی شناسنامه جدید صادر می کنند، برای دریافت شناسنامه جدید باید به کجا مراجعه کرد؟ با اعلام اخبار رسمی دفاتر پیشخوان دولت هم شناسنامه های جدید صادر می کنند.

پیش از این دریافت شناسنامه های جدید از دفاتر پیشخوان دولت با سختی هایی همراه می شد اما با اعلام رئیس سازمان ثبت احوال در حال حاضر بیش از 950 دفتر پیشخوان که دارای خدمات الکترونیکی می باشد؛ از امکان و شرایط لازمه برای صدور شناسنامه های جدید برخوردارند.

این اقدام با توجه به افزایش کیفیت خدمات به مردم و برون سپاری خدمات سازمان با فراهم کردن زیرساختهای مناسب صورت پذیرفته تا در حال حاضر امکان ثبت و ارسال درخواستهای دریافت شناسنامه از دفاتر پیشخوان دولت فراهم گردد.

در حال حاضر دفاتر پیشخوان دولت نیز با توسعه ظرفیتهای خود خدمات مورد نظر  را با تمهیدات جدید اندیشیده شده ارائه کرده و با مدیریت زمان مردم در اسرع وقت و با کاهش هزینه ها خدمات مورد انتظار را به شهروندان ارائه می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها