کد خبر : 29633
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

در دیدار دوستانه؛؛

آلمان مقابل لهستان نیمه کاملا متفاوت تجربه کرد

آلمان مقابل لهستان نیمه کاملا متفاوت تجربه کرد
هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان در باره دیدار تیمش مقابل لهستان که با برد لهستانی ها با یک گل همراه شد اعلام کرد نتیجه به دست آمده به معنای واقعی ناامید کننده می باشد؛

هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان در باره دیدار تیمش مقابل لهستان که با برد لهستانی ها با یک گل همراه شد اعلام کرد نتیجه به دست آمده به معنای واقعی ناامید کننده می باشد.

این سرمربی جوان یعنی هانسی فلیک یادآور شد تیمش در نیمه نخست بازی هرگز خوب عمل نکرد. سرعت مناسبی نیز در طول بازی وجود نداشت و قادر نشدیم موقعیت مناسب که به دست آوردیم را به گل تبدیل نماییم.

به اعتقاد هانسی فلیک تیمش مقابل لهستان در دیدار تدارکاتی با شروع نیمه دوم بهتر شد و چندین فرصت مناسب ایجاد شد. ولی مهارهای فوق العاده از شزنی را شاهد شدیم.

لزوم استفاده از موقعیت های به دست آمده در روی دروازه

به اعتقاد هانسی فلیک تیم ملی آلمان در نیمه دوم دیدار تلاش خود را به کار باید ولی برای موفق شدن بایستی مقابل دروازه از موقعیت های به دست آمده استفاده نمود. آلمان نیازمند تجربه بوده و اکنون در حال طی یک روندی هستیم. با این وجود همچنان همگان به کار آلمان اطمینان ندارند. در مرحله ای قرار داریم که بسیار آسان نبوده و بایستی از این مرحله بیرون بیاییم.

گفتین است آلمان نمی خواهد به مانند جام جهانی در یورو 2024 نیز شاهد حذف زودهنگام باشد. فلیک امیدوار است ناکامی در جام جهانی را جبران کند.

مسابقات یورو 2024 نیز فرصتی بسیار ارزشمند برای این تیم می تواند باشد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها