کد خبر : 255
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

آمار و رکورد دست نیافتنی مهدی طارمی و پورتو

آمار و رکورد دست نیافتنی مهدی طارمی و پورتو

مهدی طارمی رکورد دست نیافتنی و آمار جالبی را به همراه تیمش یعنی پورتو پرتغال کسب کرد. رکوردی که شاید سالیان سال هیچ تیمی نتواند به گرد آن برسد. نتایج درخشان شاگردان سروجیو کونسیسائو که با اعتماد به اصلیترین مهره هجومی خود یعنی مهدی طارمی کسب شده پورتو را در لیگ این کشور رکورددار کرد.

مهدی طارمی رکورد دست نیافتنی و آمار جالبی را به همراه تیمش یعنی پورتو پرتغال کسب کرد. رکوردی که شاید سالیان سال هیچ تیمی نتواند به گرد آن برسد.

نتایج درخشان شاگردان سروجیو کونسیسائو که با اعتماد به اصلیترین مهره هجومی خود یعنی مهدی طارمی کسب شده پورتو را در لیگ این کشور رکورددار کرد.

شب گذشته هم تیمیهای مهدی طارمی توانستند با تک گلی که از سوی بازیکن ایرانی این تیم یعنی مهدی طارمی از روی نقطه پنالیت به ثمر رسد با نتیجه یک بر صفر از سد ویتورا گیمارش عبور کنند.

با این پیروزی تعداد نباختنهای پورتو در لیگ پرتغال به 57 بازی رسید تا این موضوع به سوژه اصلی رسانه های پرتغال تبدیل شود.

پیش از این رکورد شکست ناپذیری تیمهای پرتغالی در لیگ این کشور مربوط به بنفیکا در سال 1976 تا 1978 با 56 بازی بدون شکست بود.

حالا هم تیمیهای مهدی طارمی به خلق موفقیت و رکورد جالب جدیدی در پورتو دست یافتند. پیروزی که آنها را یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ پرتغال نزدیک کرد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها