کد خبر : 12897
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

نظر فدراسیون والیبال در خصوص تغییر سرمربی والیبال

نظر فدراسیون والیبال در خصوص تغییر سرمربی والیبال

آیا بهروز عطایی از سرمربیگری تیم ملی والیبال برکنار می شود و عطایی را اخراج می کنند؟ نظر نهایی فدراسیون والیبال کشور در خصوص مربیگری بهروز عطایی در تیم ملی والیبال چیست؟ تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان خارج از حد انتظار ظاهر شد و این انتظار وجود داشت که والیبال ایران بتواند

آیا بهروز عطایی از سرمربیگری تیم ملی والیبال برکنار می شود و عطایی را اخراج می کنند؟ نظر نهایی فدراسیون والیبال کشور در خصوص مربیگری بهروز عطایی در تیم ملی والیبال چیست؟

تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان خارج از حد انتظار ظاهر شد و این انتظار وجود داشت که والیبال ایران بتواند در این رقابتها بهتر از قبل عمل کند.

سایت ورزش 3 در مصاحبه ای که با داورزنی رئیس فدراسیون والیبال داشته موضوع برکناری قویا رد شده است.

قضاوت سریع در خصوص عطایی انجام نمی شود

به گفته محمدرضا داورزنی با شش ماه فعالیت عطایی نمی توان وی را قضاوت کرد و این را گفت که با کنار گذاشتن عطایی و آوردن مربی اروپایی می توان بهتر عمل کرد.

به گفته داورزنی سرمربی وقت تیم ملی والیبال بهروز عطایی به زمان و مهلت بیشتری برای نشان دادن قابلیتها نیاز دارد و مثل دیگر مربیان اروپایی و خارجی مانند ولاسکو بایستی فرصتی 2+2 سال به وی داده شود.

داورزنی این را هم گفت که شاید تیم ملی در بخش نیمکت نیاز به تقویت داشته باشد و شاید در ماه های آتی با توافق فدراسیون با مربی خوب خارجی کنار عطایی به عنوان دستیار کار کند و این می تواند کمک کننده به صعود ایران برای راهیابی به المپیک فرانسه باشد و مطمئنا آقای بهروز عطایی نیز از این موضوع استقبال می کند.

نظر فدراسیون والیبال در خصوص تغییر سرمربی والیبال

عکس بهروز عطایی در مسابقات والیبال قهرمانی جهان هنگام کوچ کردن و بیان نکات تاکتیکی به بازیکنان پیش از شروع مسابقات را ببینید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
چرا داورزنی از فدراسیون والیبال رفت | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] چیست؟ چرا فدراسیون والیبا&… رئیس خود را کنار […]

trackback
بهترین عملکرد والیبال جهان مربوط به چه کشوری است؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سالهای اخیر والیبال در جهان مربوط به […]