کد خبر : 11503
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

فولاد با نکونام برای رکوردشکنی آمده است

فولاد با نکونام برای رکوردشکنی آمده است

فولاد جواد نکونام فولادی کاملا متفاوت از باشگاه سالیان پیش است و رکوردی که این باشگاه در ابتدای فصل برای خود ثبت کرده نیز موید این نکته است. جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان این فصل توانسته در 4 بازی نخست هشت امتیاز کسب کند، دو پیروزی و دو تساوی نتیجه فولاد خوزستان تا هفته

فولاد جواد نکونام فولادی کاملا متفاوت از باشگاه سالیان پیش است و رکوردی که این باشگاه در ابتدای فصل برای خود ثبت کرده نیز موید این نکته است.

جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان این فصل توانسته در 4 بازی نخست هشت امتیاز کسب کند، دو پیروزی و دو تساوی نتیجه فولاد خوزستان تا هفته چهارم لیگ بوده تا در نهایت این تیم در صدر جدول به همراه پرسپولیس قرار گیرد، البته تفاضل گل کمتر این تیم باعث شده تا آنها در جایگاه دوم قرار گیرند.

این بهترین شروع فولاد خوزستان در تاریخ لیگ برتر در هشت سال اخیر است، آنها پیش تر از این در لیگ چهاردهم فقط یکبار بهتر از امسال عمل کرده بودند که مربوط به حدود 9 سال پیش بود و در آن در چهار هفته ابتدایی موفق به کسب 9 امتیاز شده بودند.

این در شرایطی است که فولاد خوزستان در لیگ بیستم در چهار بازی گذشته خود 6 امتیاز کسب کرده و در سال گذشته نیز فقط 4 امتیاز کسب کرده بودند تا آنها با شکل متفاوت و متمایزی خود را در لیگ نشان دهند.

کسب چنین عملکردی باعث شده تا جواد نکونام بعد از گلزنی شاگردانش در دقایق آخر بازی با سپاهان به این شکل خوشحالی کند.

خوشحالی جواد نکونام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها