کد خبر : 30683
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

آمریکا در نیمه نهایی لیگ ملتهای والیبال در قواره مدعی مقابل ایتالیا عمل کرد

آمریکا در نیمه نهایی لیگ ملتهای والیبال در قواره مدعی مقابل ایتالیا عمل کرد
تیم ملی والیبال آمریکا در مرحله حساس سرنوشت ساز نیمه نهایی لیگ ملتهای والیبال  2023 موفق ظاهر شد. آنها توانستند در قواره مدعی مقابل تیم باتجربه و یکدست ایتالیایی ها ظاهر شود؛

تیم ملی والیبال آمریکا در مرحله حساس سرنوشت ساز نیمه نهایی لیگ ملتهای والیبال  2023 موفق ظاهر شد. آنها توانستند در قواره مدعی مقابل تیم باتجربه و یکدست ایتالیایی ها ظاهر شود.

تیم ملی والیبل آمریکا مقابل ایتالیا در نیمه نهایی لیگ ملتهای والیبال 2023 در قواره یک مدعی کامل قهرمانی ظاهر شد.

آمریکایی ها با برتری 3 بر 0 مقابل ایتالیا توانستند بر خلاف پیش بینی ها به فینال مسابقات راه یابند. حالا آنها بازی فینال را باید با لهستان برگزار کنند.

پیروزی و بهتر ظاهر شدن والیبال آمریکا از همان امتیازات نخست

مسابقه ای که دقایقی پیش در لهستان به پایان رسید. این بازی از ساعت 21:30 دقیقه آغاز شد. از همان دست اول و امتیازات ابتدایی آمریکا توانست از حریف خود پیش افتاده و امتیازات بازی را از آن خود کند.

دست اول را تیم مدعی آمریکا 25 بر 19 از ایتالیا که از نظر میانگین سنی نیز بالاتر از سایر تیم های این مرحله بود برد. در دست دوم نیز آمریکایی ها 25 بر 18 پیروز شدند ایتالیا که چیزی برای از دست دادن نداشت در دست سوم با تغییر در نوع حملات و با تمرکز بهتری خواست ظاهر شود. اما حواس آمریکایی ها بیشتر جمع بود و آنها به سادگی به ایتالیا امتیاز ندادند.

در نهایت نیز در دست سوم 25 بر 19 به برتری دست یافتند تا 3 بر 0 نتیجه بازی آمریکا با ایتالیا شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها