کد خبر : 21979
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

کورینتیانس برزیل مشتری جدی رونالدو بود/ رقابت نابرابر برای قرارداد

کورینتیانس برزیل مشتری جدی رونالدو بود/ رقابت نابرابر برای قرارداد
باشگاهی به نام کورینتیانس برزیل مشتری جدی رونالدو بود هر چند رقابت نابرابر برای قرارداد با او در مقابل با عربستانی ها به دلیل وضعیت مالی بهترشان وجود داشت.؛

رئیس باشگاه کورینتیانس برزیل اعلام کرد که این باشگاه تلاش زیادی برای خریداری رونالدو داشته است. همچنین کورینتیانس برزیل مشتری جدی رونالدو بوده و از مدتها قبل پیگیر جذب این مهاجم بود.

آلوز مسئول این باشگاه اعلام کرد بعد از اطلاع از سردرگمی منچستریونایتد در خصوص نگه داشتن رونالدو ما تلاش برای خریداری رونالدو داشتیم. این تلاش ها از همان ابتدا و مدت ها قبل ادامه داشت.

این مدیر ورزشی یادآور شد: چندین بار با مدیر برنامه های وی و فردی دیگر نیز مذاکره داشتیم. پیشنهاد مالی که ما ارائه داده بودیم برابر با دستمزد رونالدو در منچستریونایتد بود. قرارداد ما نیز برای دو سال با رونالدو پیشنهاد داده شده بود. با این وجود وی پیشنهاد متفاوت نابرابری نسبت به ما از النصر عربستان دریافت کرد. پیشنهادی که بیست برابر بالاتر از پیشنهاد ما بود.

رونالدو در نهایت با 38 سال سن برای مدت دو فصل و نیم به النصر پیوست. رقم قرارداد متفاوتی که سنگین ترین قرارداد چند وقت اخیر فوتبال باشگاهی جهان محسوب می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها