کد خبر : 20761
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

علیرضا جهانبخش چرا به تیم جدید نرفت؟

علیرضا جهانبخش چرا به تیم جدید نرفت؟
دلیل اصلی ماندگاری علیرضا جهانبخش در این فصل در هلند و فاینورد چه بود و چرا او تمایلی به ترک این باشگاه ندارد؟؛

علت جدا نشدن علیرضا جهانبخش از فاینورد هلند چیست؟ چرا علیرضا جهانبخش با تیم جدید قرارداد نبسته و از فاینورد جدا نشد؟ دلیل اصلی ماندن جهانبخش در لیگ هلند و انتخاب نکردن تیم باشگاهی جدید مشخص شد.

از تیمهایی که به صورت جدی خواهان به خدمت گیری علیرضا جهانبخش هستند می توان به تیم حاضر در لیگ برتر یونان پاناتینایکوس اشاره کرد.

جهانبخش با وجود اینکه تا انتهای فصل با فاینورد قرارداد دارد اما این باشگاه یونانی در پی به خدمت گیری وی بود. حتی اگر این انتقال به صورت قرضی می بود. در نهایت این انتقال میسر نشد.

یکی از سایتهای یونانی به نام فول در این باره توضیح داده است. به ذعم این سایت خبری تحلیلی پیشرفت نکردن خرید علیرضا جهانبخش توسط باشگاه یونانی یک دلیل عمده داشت. علیرضا جهانبخش تمایل دارد در فاینورد به فوتبال خود ادامه دهد. همچنین اگر او فاینورد را نیز به هر دلیلی ترک می کرد می خواست در هلند به باشگاه دیگری برود. دلیل آن هم این بوده که جهانبخش در هلند احساس راحتی بیشتری دارد.

بنابراین با این توضیحات حداقل در این فصل نمی تواند جهانبخش را در تیم باشگاهی دیگر دید. البته جدا شدن بازیکنان در وسط فصل نیز سخت بوده و باعث می شود تا هم باشگاه و هم بازیکن به دلیل عدم عادت به شرایط تیم و عدم هماهنگی بیشتر به مشکلاتی بخورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ماندگاری فاینورد در صدر جدول به لطف گلزنی جهانبخش | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به موقع علیرضا جهانبخش برای تیم […]