کد خبر : 301
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

آموزش نحوه درخواست گمشدن کارت ملی هوشمند و تمدید

آموزش نحوه  درخواست گمشدن  کارت ملی هوشمند و تمدید

چگونه درخواست گمشدن کارت هوشمند ملی بدهیم؟ برای اعلام گمشدگی یا تمدید کارت ملی هوشمند و درخواست تعویض کارت هوشمند باید به کدام نشانی و آدرس اینترنتی مراجعه کنیم تا بتوانیم درخواست خود را ارائه داده و کارت ملی خود را تمدید نمایم. در صورت نیاز به تمدید اعتبار کارت هوشمند ملی، گمشدن کارت هوشمند

چگونه درخواست گمشدن کارت هوشمند ملی بدهیم؟ برای اعلام گمشدگی یا تمدید کارت ملی هوشمند و درخواست تعویض کارت هوشمند باید به کدام نشانی و آدرس اینترنتی مراجعه کنیم تا بتوانیم درخواست خود را ارائه داده و کارت ملی خود را تمدید نمایم.

در صورت نیاز به تمدید اعتبار کارت هوشمند ملی، گمشدن کارت هوشمند ملی یا خرابی و تغییر اطلاعات آن بایستی مراجعه حضوری به ادارات ثبت احوال انجام پذیرد و در حال حاضر ارائه خدمات این چنینی تنها با مراجعه به ادارات ثبت احوال امکان پذیر است.

اما برای ثبت نام کارت هوشمند ملی می توان به سامانه اینترنتی به نشانی https://www.ncr.ir/ در نظر گرفته شده نیز مراجعه کرد.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام کارت هوشمند ملی و همچنین پیگیری وضعیت خود به نشانی اینترنتی بالا مراجعه نمایند.

بعد از مراجعه به نشانی اینترنتی مذکور از بخش سامانه ثبت نام کارت هوشمند ملی می توانند فرم و مدارک مربوطه را بارگزاری و ارسال نمایند.

در حال حاضر نیز ارائه کارتهای هوشمند ملی سرعت خوبی به خود گرفته و خوشبختانه شاهد صدور و تحویل این کارتهای هوشمند ملی برای بسیاری از متقاضیان هستیم.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها