کد خبر : 1441
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

نکات مهم ضروری شرکت کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نکات مهم ضروری شرکت کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نکات مهم ضروری برای شرکت کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش که باید آن را دانسته و عمل کنند. متقاضیان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به نکات زیر توجه کنند. همانگونه که مطلعید نهمین آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1401 فردا پنجشنبه 15 اردیبهشت آغاز شده و تا جمعه نیز ادامه خواهد یافت.

نکات مهم ضروری برای شرکت کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش که باید آن را دانسته و عمل کنند. متقاضیان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به نکات زیر توجه کنند.

همانگونه که مطلعید نهمین آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1401 فردا پنجشنبه 15 اردیبهشت آغاز شده و تا جمعه نیز ادامه خواهد یافت.

در این راستا لازم است تا شرکت کنندگان آزمون استخدامی به این موارد مهم توجه کنند.

شرکت کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش حتما پرینت کارت آزمون، به همراه اصل شناسنامه عکسدار و اصل کارت ملی را همراه داشته باشند که این موارد از الزامات مهم می باشد.

در حوزه های امتحانی از ساعت 7 و سی صبح بسته خواهد شد و لازم است پیش از بسته شدن درب آزمون در محل امتحان و صندلیهای خود حضور یابند.

همراه داشتن چند مداد سیاه که نرم و البته پررنگ باشد، مداد پاک کن، مداد تراش و یک عدد سنجاق سوزن ضروری است. به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همراه داشتن ماسک نیز از الزامات است.

وسایل غیرضروری مثل موبایل، ساعت هوشمند، ساک دستی و کیف، انگشتر هوشمند، کتاب، نت و یادداشت و ماشین حساب نیز همراه خود نداشته باشید. حتی گوشی همراه خاموش در جلسه امتحان نیز به عنوان تخلف محسوب شده و باعث محرومیت از امتحان برای شرکت کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها