کد خبر : 279
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

چگونه خرید اینترنتی کنیم تا کلاهبرداری نکنند

چگونه خرید اینترنتی کنیم تا کلاهبرداری نکنند

چگونه خرید اینترنتی انجام دهیم و مانع از کلاهبرداری شویم. روش خرید اینترنتی صحیح برای جلوگیری از کلاهبرداری و سوءاستفاده احتمالی افرادی که می خواهند به هر قیمتی حساب کارت بانکی قربانیان را خالی کنند. بایستی خریداران اینترنتی به این موضوع مهم توجه داشته باشند که قبل از اطمینان به صحت اطلاعات ارائه شده فروشنده،

چگونه خرید اینترنتی انجام دهیم و مانع از کلاهبرداری شویم. روش خرید اینترنتی صحیح برای جلوگیری از کلاهبرداری و سوءاستفاده احتمالی افرادی که می خواهند به هر قیمتی حساب کارت بانکی قربانیان را خالی کنند.

بایستی خریداران اینترنتی به این موضوع مهم توجه داشته باشند که قبل از اطمینان به صحت اطلاعات ارائه شده فروشنده، اقدام به واریز وجه نکنید و چنانچه شرایطش برایتان مهیا است، ارتباطات و خرید وفروش‌ها را به صورت حضوری انجام دهید.

در خریدها تمام سعی بر این شود از از افرادی خرید کنید که امکان ملاقات حضوری آن‌ها پیش از انجام معامله فراهم باشد و همچنین قبل از خرید، کالا را با دقت موردب ررسی قرار دهید.

مراقب شیادان کلاهبردار اینترنتی باشید

یک موضوع مهم دیگری هم که باید به آن توجه شود این بوده که ارائه اطلاعات حساب نباید باعث اعتماد شما شود چرا که در این اطلاعات حساب، فروشنده ممکن است اطلاعات شخص دیگری را مورد سوءاستفاده قرار دهد.

مشخصات کارت بانکی و رمز خود را تحت هیچ شرایطی به افرادی که با هر عنوانی با شما تماس گرفته و تقاضای رمز عبورتان را می کنند، ندهید. بانک و هیچ اداره ای از شما رمز دوم یا رمز اول کارتتان را نمی پرسد و نیازی به این کار هم ندارد.

در خرید اینترنتی و هدایت به بانک نیز از صحت ادرس درگاه مطمئن شوید. دقت کنید که آدرس دامنه مورد نظر درگاه بانک دقیق و کامل باشد. گاها کلاهبرداران در آدرس دامنه سایت یک کلمه بیشتر یا کمتر و یا مشابه آن را می نویسند تا کاربران را گمراه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پاسخ آمریکا به ایلان ماسک برای اینترنت ماهواره ای ایران | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] داشته تا خدمات اینترنتی ماهواره ای […]