کد خبر : 3269
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

آواربرداری ساختمان متروپل کی تمام می شود

آواربرداری ساختمان متروپل کی تمام می شود

آیا می شود زمانی برای اتمام قطعی آواربرداری ساختمان متروپل تعیین کرد؟ چه زمانی برداشتن آوار و خاکها و بنای ساختمان متروپل به پایان می رسد؟ از همان لحظات ابتدایی اعلام خبر ریزش آوار متروپل، نیروهای عملیاتی و امدادی در صحنه حضور یافتند و از آن مقطع تا کنون به صورت شبانه روزی در شیفتهای

آیا می شود زمانی برای اتمام قطعی آواربرداری ساختمان متروپل تعیین کرد؟ چه زمانی برداشتن آوار و خاکها و بنای ساختمان متروپل به پایان می رسد؟

از همان لحظات ابتدایی اعلام خبر ریزش آوار متروپل، نیروهای عملیاتی و امدادی در صحنه حضور یافتند و از آن مقطع تا کنون به صورت شبانه روزی در شیفتهای مختلف امدادرسانی و همچنین آواربرداری انجام شده است.

با وجود خطر و احتمال ریزش باقیمانده سازه ساختمان متروپل، اما امدادگران با ایثار و تلاش خود برای برداشتن بقایای ساختمان متروپل با به خطر انداختن جان خود در تلاش بودند.

آواربرداری به کجا رسید؟

رئیس جمعیت هلال احمر خوزستان  از رسیدن به زیرزمین متروپل نیروهای امدادی خبر داده است.

این مقام اعلام کرده که به دلیل خجم های بسیار زیادی که سازه ها داشتند، در حال حاضر به زیرزمین ساختمان رسیدیم و از دیروز نیز نیروهای امدادی در قسمت شمالی زیرزمین حضور دارند.

به گفته مدیر هلال احمر خوزستان نیروهای امدادی تخلیه کامل قسمت مذکور را نیز انجام دادند.

با توجه به لزوم دقت در آواربرداری، نمی توان زمان خاص دقیقی را برای اتمام آواربرداری متروپل اعلام کرد اما با اعلام مسئولان هم اکنون کارهای آواربرداری به قسمت زیرزمین متروپل رسیده است.

با اعلام فرمانداری ابادان نیز شمار جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل متاسفانه به 36 نفر رسیده و جستجوها و آواربرداری ها ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
جستجوی مفقود شدگان زیر آوار متروپل در طبقه منفی 1 | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مرتبط: آواربرداری مترو&…؟، خسارت متروپل […]