کد خبر : 31498
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

مسی بعد مصدومیت مقابل پرو دبل کرد/ گلزنی بعد موفقیت رونالدو

مسی بعد مصدومیت مقابل پرو دبل کرد/ گلزنی بعد موفقیت رونالدو
بعد از موفقیت های اخیر رونالدو در امر گلزنی در تیم ملی پرتغال لیونل مسی نیز در مقدماتی جام جهانی آمریکای جنوبی مقابل پروبا لباس آرژانتین نشان داد که کم از رقیب دیرینه خود ندارد؛

بعد از موفقیت های اخیر رونالدو در امر گلزنی در تیم ملی پرتغال لیونل مسی نیز در مقدماتی جام جهانی آمریکای جنوبی مقابل پروبا لباس آرژانتین نشان داد که کم از رقیب دیرینه خود ندارد.

با وجود که لیونل مسی به تازگی از بند مصدومیت رها شده است. اما این ستاره با بازگشتش به میادین درخشش خوبی مقابل پرو در مرحله مقدماتی جام جهانی آمریکای جنوبی داشت.

تیم ملی آرژانتین با دراختیار داشتن لیونل مسی دو بر صفر توانست پرو را شکست دهد.

هر دو گل مسابقه توسط مسی به ثمر رسید.

شرح دو گل مسی مقابل پرو در مقدماتی جام جهانی

لیونل مسی گل اول دیدار را در دقیقه 30 روی پاس گل نیکولاس گونزالز به ثمر رساند. در شرایطی که در موقع به ثمر رسیدن گل اول پاسی که به مسی رسیده بود نیز تند و تیز و به نظر در شرایط بدی بود. اما به صورت یک ضرب مسی با مهارت خاصی به صورت بغل پا توپ را به سمت دروازه پرو شلیک کرد. آن توپ نیز با ارتفاع مناسب و به صورت هوایی به تور دروازه پرو چسبید.

در قیقه 42 نیز در شرایطی که به نظر می رسید بازیکنان پرو پرس کردن از زمین آرژانتین را رها کرده و تنها دفاع منطقه ای می کردند، فضای مناسب به بازیکنان آرژانتین دادند. لیونل مسی نیز در یک رفت و برگشت و همکاری مناسب از پشت محوطه با شوت زمینی خود در دقیقه 42 دومین گل تیم خود و خودش را به ثمر رساند.

البته این پایان درخشش مسی نبود. بلکه او در دقیقه 58 نیز یگ گل دیگر نیز زد. اما وی ای آر این گل را مردود اعلام کرد تا سیستم ویدیویی مانع از هت تریک مسی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها