کد خبر : 3196
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

تکلیف قسمت ویران نشده ساختمان متروپل آبادان چه می شود

تکلیف قسمت ویران نشده ساختمان متروپل آبادان چه می شود

آیا باقیمانده تخریب نشده ساختمان متروپل بازسازی و تعمیر می شود یا قسمت های ویران نشده ساختمان 10 طبقه متروپل آبادان نیز، بایستی تخریب شوند؟ موضوع تخریب یا نگهداشتن و بازسازی قسمت های باقیمانده ساختمان متروپل جای سوال بسیاری از افراد بوده است. در این خصوص رئیس نظام مهندسی خوزستان اعلام کرده که بنا بر

آیا باقیمانده تخریب نشده ساختمان متروپل بازسازی و تعمیر می شود یا قسمت های ویران نشده ساختمان 10 طبقه متروپل آبادان نیز، بایستی تخریب شوند؟

موضوع تخریب یا نگهداشتن و بازسازی قسمت های باقیمانده ساختمان متروپل جای سوال بسیاری از افراد بوده است.

در این خصوص رئیس نظام مهندسی خوزستان اعلام کرده که بنا بر اعتقاد کارشناسان، نگهداری باقیمانده ساختمان متروپل آبادان امکان پذیر نیست.

به گفته وی این که تا چه زمانی شرایط ساختمان متروپل پایدار باقی بماند نیز مشخص نیست و پیگیرها از سوی ستادهای مربوطه و مدیریت بحران برای تخریب ایمن باقیمانده ساختمان در حال انجام است.

همچنین اعلام شده که در اولویت اول، آواربرداری ریزش ساختمان متروپل به امن ترین و بهترین شکل برای یافتن اجساد احتمالی است.

امید است در روزهای باقیمانده اتفاق و حادثه خاصی برای امدادگران و تلاش گران نیروهای عملیاتی که به صورت شبانه روزی در حال کار در ساختمان متروپل هستند، نیافتد.

مطلب مربوط به آمار جان باختگان حادثه متروپل و آخرین اخبار از این حادثه را نیز می توانید مطالعه فرمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها