کد خبر : 13997
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

آیا ادامه قسمتهای دورهمی بعد از حرفهای مدیری پخش می شود؟

آیا ادامه قسمتهای دورهمی بعد از حرفهای مدیری پخش می شود؟
مهران مدیری در کلیپی که از خود ضبطکرد، اعلام داشت فیلمی از وی پخش نشود؛ حالا با این درخواست او تکلیف قسمتهای مابقی ضبط شده دورهمی در شبکه نسیم چه می شود؟؛

پخش ادامه قسمتهای برنامه دورهمی مهران مدیری آیا امکان پذیر است؟ مابقی قسمت برنامه دورهمی مدیری پخش می شود یا نه؟ با توجه به درخواستی که مهران مدیری در فیلم ضبط شده خود از قطع کردن ادامه پخش دورهمی و پخش نشدن هیچ برنامه ای از وی داشت تکلیف مابقی قسمتهای ضبط شده دورهمی روی آنتن چه خواهد شد؟

ناصر قدیر کاشانی به این سوال پاسخ داده است.

وی که به عنوان تهیه کننده پنجمین فصل از برنامه دورهمی فعالیت می کرد عنوان کرده که پنجمین فصل مسابقه دورهمی در 125 قسمت تولید گردیده است و تولید این مجموعه نیز حدود 60 روز پیش به اتمام رسیده و تمامی قسمتهای آن به سازمان صدا و سیما تحویل گردیده است. همچنین پیش از این 80 قسمت از دورهمی پخش شده بود و مابقی قسمتها نیز تا آنجایی که اطلاع داریم 45 قسمت بوده و باقیمانده بعد از ماه صفر پخش خواهد شد و تا عید نوروز نیز تداوم خواهد داشت.

آیا ادامه قسمتهای دورهمی بعد از حرفهای مدیری پخش می شود؟

قدیر کاشانی در خصوص سخن های اخیر مهران مدیری در خصوص پخش نشدن برنامه های وی نیز عنوان کرد که مالکیت چنین برنامه هایی سازمان صدا و سیما بوده و سازمان نیز هزینه تولیدش را پرداخت کرده است و تصمیم گیرنده در خصوص پخش نمودن یا پخش نکردن مسابقه دورهمی؛ صدا و سیما خواهد بود. نظر آقای مهران مدیری نیز نظر شخصیشان بوده و طبق قرارداد با سازمان نمی توانیم تصمیمی برای پخش نکردن برنامه دورهمی گرفته و یا آن را به صدا و سیما تکلیف نماییم.

همچنین در خصوص پرداخت مطالبات مدیری نیز عنوان کرد وی دستمزد خودشان را از بابت تولید دورهمی دریافت کرده است و مطالبه ای نیز از صدا و سیما یا ما ندارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مهران مدیری بعد از خروج از ایران به کجا رفته است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] است و آیا خروج مدیری از کشور دائمی […]

trackback
تعداد قسمتهای سریال آتش سرد + زمان پخش | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به همراه تعداد قسمتهای این سریال زیبای […]