کد خبر : 32504
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰

برنامه ساخت سریال کمدی تلویزیون در سال 1403 و کار با مهران مدیری

برنامه ساخت سریال کمدی تلویزیون در سال 1403 و کار با مهران مدیری
تولید سریال ها با ژانر کمدی طنز در تلویزیون مورد تاکید است و برنامه های خوبی در این راستا درنظر گرفته شده است.؛

با توجه به این که سریالهای کمدی و طنز علاقه مندان زیادی را داشته و در ماههای اخیر بازتاب مثبتی را در پی داشته است، برنامه های صدا و سیما در تولید و ساخت سریال های کمدی در سال 1403 از زبان مهدی نقویان رئیس سیمافیلم را بخوانیم.

رئیس سیما فیلم در این باره اعلام کرده که تولید سریال ها با ژانر کمدی طنز در تلویزیون مورد تاکید است، افزود: با توجه به ایجاد نشاط و شادی چنین فیلم هایی در سطح جامعه آن را دغدغه خود می دانیم.

مهدی نقویان رئیس سیمافیلم یادآور شد با این وجود تولید سریالهای طنز بایستی با دقت برنامه ریزی شود. چرا که تولید طنز اقدامی پیچیده و دشوار بوده و نبایستی سرسری گرفته شود.

نقویان رئیس سیما فیلم تاکید کرد: این که فقط اراده برای تولید چنین مجموعه های طنزی داشته باشیم کفایت نمی کند بلکه بایستی بررسی های جامع و مطالعات خوبی انجام پذیرد تا برنامه طنز خوبی از تلویزیون برای خانواده ها پخش گردد.

وی یادآور شد: برای رونق برنامه های طنز و کمدی سازی در سطح تلویزیون اقدامات و برنامه های جدی در پیش داریم و به امید خدا قادر شویم روی آنتن این برنامه ها خود را نشان دهند.

نقویان درباره شرایط مهران مدیری نیز گفت وی جزو چهره هایی است که مشکلی برای فعالیت در تلویزیون نداشته ولی مسئله وی به مسئله حقوقی چند جهت در صدا و سیما غیر از معاونت سیما گره خورده و بایستی در این رابطه تصمیم گیری شود و به دیدگاه من اتفاق بدی رقم نخواهد خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها