کد خبر : 31631
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

آیا اریک تن هاخ از منچستر یونایتد اخراج می شود؟

آیا اریک تن هاخ از منچستر یونایتد اخراج می شود؟
با نتایجی که اخیرا منچستریونایتد با اریک تن هاخ به دست آورده شائبه و حرف هایی از اخراج یا استعفای این سرمربی هلندی به گوش می رسد.؛

با نتایجی که اخیرا منچستریونایتد با اریک تن هاخ به دست آورده شائبه و حرف هایی از اخراج یا استعفای این سرمربی هلندی به گوش می رسد.

هر چند هیچ یک از این خبرها توسط باشگاه یونایتد به صورت رسمی تائید نشده و وی همچنان باقدرت به کارش در جمع شیاطین سرخ ادامه می دهد. با این وجود دلایلی که باعث می شود تا احتمال برکناری یا اتمام کار او در این فصل یا میانه های فصل بیشتر می شود می توان علاوه بر نتایج این تیم، درگیری لفظی او با برخی بازیکنان اشاره کرد.

به یاد داریم که رونالدو به دلیل همین اختلافات با تن هاخ از یونایتد جدا شد. همچنین سانچو در پی اتفاقات مشابه از منچستر محروم شد و جر و بحث هایی نیز بین اریک تن هاخ با آنتونی مارسیال در دیدار با نیوکاسل شاهد بودیم.

دیدارهای سخت منچستر یونایتد قبل از پایان سال میلادی

منچستری ها حالا قرار است قبل از شروع سال جدید میلادی دیدارهایی بسیار سخت مقابل چلسی و لیورپول داشته باشند. همچنین آنها در لیگ قهرمانان با تیم خوب و یکدست بایرن مونیخ بازی خواهند داشت.

منچستر یونایتد

باخت در این بازی ها می تواند فشار بر روی اریک تن هاخ را بیشتر از قبل کند. فشارهایی که ممکن است به از دست دادن جایگاه سرمربیگری منچستریونایتد توسط اریک تن هاخ منجر شود.

نگاهی به گذشته خوب اریک تن هاخ در هلند

باید از منظری دیگر به تصمیم سران منچستر برای ادامه کار با تن هاخ نیز توجه کرد. هر چند در این فصل یونایتد و تن هاخ نتوانسته اند انتظارات هواداران بر برآورده سازند اما کارنامه درخشان اریک تن هاخ در هلند باعث می شود تا مدیران تصمیم ساز یونایتد هر گونه تصمیم به برکناری تن هاخ را با حساسیت بیشتری دنبال کرده و شاید در پی دادن فرصت بیشتر به این مربی با دانش و خوب باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها