کد خبر : 25336
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

بیشترین درآمد از اینستاگرام متعلق به کیست؟

بیشترین درآمد از اینستاگرام متعلق به کیست؟
چه فردی در اینستاگرام دارای بالاترین میزان درآمد است؟؛

چه فردی در دنیای مجازی بیشترین درآمد را از ارسال پست اینستاگرام و استوری دریافت می کند. بالاترین سودی که افراد با تبلیغ گذاشتن در اینستاگرام کسب می کنند چقدر است؟

در صدر بالاترین درآمد اینستاگرامی می توان نام رونالدو را دید. کریستیانو رونالدو با داشتن نزدیک به 450 میلیون فالوور برای هر پست اینستاگرامی که ارسال کند دو میلیون و سیصد هزار دلار درآمد کسب می کند.

بعد از او نوبت به کایلی جنر می رسد. وی نیز برای هر پست اینستاگرامی خود بالع بر یک میلیون و 800 هزار دلار درآمد دارد.

لیونل مسی نیز با بیش از 325 هزار دنبال کننده در رتبه سوم بالاترین افراد با بیشترین درآمد و هزینه تبلیغات قرار گرفته است. مسی برای هر پست انتشار داده خود در اینستاگرام یک میلیون و 700 هزار دلار دریافتی دارد.

سلنا گومز هم پیشتاز درآمدهای اینستاگرامی شد

بعد از این شخصیت ها نوبت به چهره هنری و خواننده معروف سلنا گومز می رسد. او نیز با بیش از 300 میلیون فالوور درآمد یک میلیون و 700 هزار میلیون دلاری برای هر پست و استوری اینستاگرامی خود در نظر گرفته است.

کیم کارداشیان مدل معروف، آریانا گرانده خواننده آمریکایی، بیانسه نولز از خوانندگان شناخته شده نیز در ردیف بالاترین میزان درآمد اینستاگرامی هستند. این افراد نیز درآمدی بالغ بر یک میلیون و سیصد هزار دلار برای هر پست ارسال شده اینستاگرامی را دریافت می کنند.

کندال جنر و نیمار جونیور و دیوید بکهام و رونالدینیو نیز جزو افراد معروف با بالاترین فالوور و درآمد بالا به نسبت هر پست ارسالی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
چگونه از gif در کامنت اینستاگرام استفاده کنیم | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از gif در کامنت اینستاگرام چگونه مهیا می […]