کد خبر : 31113
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱

بارسلونا ختافه مساوی کردند/ بازی بر سر پنالتی و اخراجی ها به حاشیه کشید

بارسلونا ختافه مساوی کردند/ بازی بر سر پنالتی و اخراجی ها به حاشیه کشید
دیدار دو تیم بارسلونا ختافه در هفته نخست لالیگا با اتفاقات جالبی همراه شد. با وجود تقسیم امتیازات و توقف بارسلونا در نخستین بازی، حاشیه های زیادی را نیز در این مسابقه با آن مواجه بودیم؛

دیدار دو تیم بارسلونا ختافه در هفته نخست لالیگا با اتفاقات جالبی همراه شد. با وجود تقسیم امتیازات و توقف بارسلونا در نخستین بازی، حاشیه های زیادی را نیز در این مسابقه با آن مواجه بودیم.

در این بازی بسیار سخت و مهیج که هر دو تیم موقعیت های زیادی روی دروازه همدیگر خلق کرده بودند در دقیقه 42 رافینیا از بارسلونا اخراج شد.

همچنین ژوامه ماتا در دقیقه 58 به دلیل گرفتن دومین کارت زرد خود از ختافه اخراج شد تا هر دو تیم با یک یار کمتر بازی را ادامه دهند.

در دقیقه یازدهم از وقت های تلف شده یک صحنه بسیار جنجالی در محوطه جریمه ختافه پیش آمد. داور بارسلونا ختافه اعتقادی به پنالتی نداشت. کار به وی ای آر کشید و داور اقدام به بازبینی ویدیویی صحنه کرد. اما در نهایت رای به ادامه بازی گرفت.

این تصمیم بحث برانگیز با اعتراضات و حاشیه های زیادی همراه بود و به شدت بازیکنان بارسلونا نسبت به این تصمیم داور معترض بودند. در نهایت این تساوی برای بارسلونا در اولین گام خبر بسیار بدی می توانست باشد.

در دیگر بازی های همزمان بتیس دو بر یک ویارئال را شکست داد. اوساسونا نیز در خارج از خانه با دو گل بر سلتاویگو چیره شد.

با توجه به قهرمانی بارسلونا رد فصل پیش آنها برای تکرار عنوان قهرمانی و دفاع از عنوان گذشته خود به نظر کار به مراتب سخت تری نسبت به قبل داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ایستادگی ختافه مقابل بارسلونا/ دیوید سوریا مرد شماره یک بازی | مارال نیوز
9 ماه قبل

[…] تساوی ختافه با بارسلونا در […]

trackback
آیا اریک تن هاخ از منچستر یونایتد اخراج می شود؟ | مارال نیوز
5 ماه قبل

[…] و حرف هایی از اخراج یا استعفای این […]