کد خبر : 12164
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

آیا اسکوچیچ سرمربی فولاد می شود؟

آیا اسکوچیچ سرمربی فولاد می شود؟

شنیده هایی از احتمال مربیگری جواد نکونام در تیم ملی به عنوان دستیار اول کارلوس کی روش و همچنین تغییر وضعیت اسکوچیچ از سرمربی تیم ملی به عنوان سرمربی فولاد خوزستان شنیده می شود. اتفاق جا به جایی جواد نکونام با اسکوچیچ وجود دارد و چه بسا این اتفاق نیز رقم زده شود. تاکنون باشگاه

شنیده هایی از احتمال مربیگری جواد نکونام در تیم ملی به عنوان دستیار اول کارلوس کی روش و همچنین تغییر وضعیت اسکوچیچ از سرمربی تیم ملی به عنوان سرمربی فولاد خوزستان شنیده می شود.

اتفاق جا به جایی جواد نکونام با اسکوچیچ وجود دارد و چه بسا این اتفاق نیز رقم زده شود.

تاکنون باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام و دراگان اسکوچیچ در این خصوص صحبتی نکرده اند و خبر اعلامی تنها در حد گمانه زنی است. گمانه زنی که توسط سایت خبر آانلاین اعلام شده است.

طبق شنیده ها این احتمال وجود دارد که فدراسیون در نهایت ضمن توافق با کارلوس کی روش، نکونام را به عنوان دستیار به کادر فنی تیم ملی اضافه کند و در صورت اتفاق افتادن این موضوع مدیران فولادی احتمالا به سمت مذاکره با اسکوچیچ بروند و از وی برای دعوت به حضور در فولاد خوزستان دعوت نمایند.

گفتنی است این صحبتها در حد احتمال است و چه بسا خود اسکوچیچ نیز در صورت شنیده این پیشنهاد موضوع طرح شده را نیازمند بررسی ببیند. باید ببینیم واکنش باشگاه فولاد خوزستان و همچنین تصمیم آنها برای ادامه سرنوشت مربیگری تیمشان به کجا ختم خواهد شد، چه بسا اصلا توافق نکونام با تیم ملی نیز رخ ندهد و نکونام همچنان روی نیمکت تیم خوب فولاد بنشیند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها