کد خبر : 17146
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

سرنوشت نهایی نکونام در تیم ملی چه شد؟

سرنوشت نهایی نکونام در تیم ملی چه شد؟
سرنوشت نهایی نکونام در تیم ملی و دستیار کی روش شدن را از زبان مدیرعامل فولاد خوزستان و توضیحات نهایی وی بخوانید.؛

آیا جواد نکونام مربی تیم ملی شده و به جام جهانی اعزام می شود یا نه؟ سرنوشت نهایی نکونام مربی فولاد را در تیم ملی بخوانیم.

از زمانی که مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان انتخاب شد هر هفته صحبتهای مختلف از زبان مسئولان متعدد در باره جذب جواد نکونام به عنوان مربی شنیده می شد. صحبتهایی که از بودن دستیار ایرانی در جام جهانی کنار کی روش خبر می داد.

کی روش اعلام کرده بود که از مربیان داخلی تنها می خواهد با نکونام همکاری کند. فدراسیون نیز به این موضوع چراغ سبز نشان داده بود. حتی شنیده ها از مثبت بودن دیدگاه نکونام نسبت به این موضوع بود. حتی قول هایی نیز داده شده بود که بعد از دستیاری کی روش توسط نکونام، وی به عنوان سرمربی تیم ملی بعد از جام جهانی انتخاب شده و سرمربی تیم در جام ملتهای آسیا شود.

سرنوشت نهایی نکونام در تیم ملی چه شد؟

کی روش و نکونام هنگام رایزنی و مکالمه با هم

با این وجود امروز مدیران فولاد به این موضوع برای آخرین بار پاسخ دادند. مدیرعامل باشگاه فولاد اعلام کرد ما با نکونام توافق کردیم که وی در فولاد مانده و به کارش ادامه دهد.

مدیرعامل باشگاه فولاد اعلام کرد آخرین موضع ما مخالفت با حضور در تیم ملی بوده و نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که قضیه مربیگری نکونام در تیم ملی تمام شده است. خود آقای نکونام نیز پیش از این اعلام کرده بودند که برنامه ای برای تیم ملی ندارد و هدفش حضور در لیگ قهرمانان آسیا با فولاد بوده و از این تیم جدا نمی شود.

بنابراین باید پرونده حضور نکونام در جام جهانی با تیم ملی را بسته شده دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
سرنوشت مشابه استرالیا و ایران در جام جهانی قطر | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و سرنوشت مشابهی که برای […]