کد خبر : 20014
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

آیا خداحافظی رونالدو بعد حذف پرتغال از جام جهانی صحت دارد؟

آیا خداحافظی رونالدو بعد حذف پرتغال از جام جهانی صحت دارد؟
وداع رونالدو از فوتبال آیا بعد حذف پرتغال از جام جهانی اتفاق خواهد افتاد یا این موضوع به سالهای دیگر موکول خواهد شد؟؛

بررسی صحت و سقم خداحافظی رونالدو از دنیای فوتبال بعد حذف پرتغال از جام جهانی و شکست مقابل مراکش. اسطوره فوتبال جهان آیا از دنیای فوتبال وداع خواهد کرد؟

کریستیانو رونالدو امسال بدترین و خاص ترین روزها و هفته های فوتبالی خود را سپری می کند. او تحت شدیدترین حملات رسانه ای قرار گرفته و کارشناسان نیز بر وداع زودتر او از دنیای فوتبال تاکید می کنند. حتی برخی نیز نتیجه نگرفتن پرتغال در جام جهانی را افت کیفی و سن و سال رونالدو و همچنین فشار روانی ایجاد شده از سوی او و به حاشیه کشاندن تیم می دانند. فشارهایی که از نظر روانی به صورت غیرعمدی از سوی او بر سرمربی تیم و پرتغال تحمیل شده بود تا دلیلی بر حذف پرتغال از دیدگاه برخی کارشناسان باشد.

البته از سویی دیگر برخی دقیقا در نقطه مقابل این صحبتها قرار گرفته و رونالدو را رویای هر مربی و نعمتی برای هر تیم می دانند. همچنین شکست پرتغال مقابل مراکش را نیز نتیجه میدان ندادن کامل و در ترکیب اصلی قرار ندادن رونالدو می دانند.

آیا خداحافظی رونالدو بعد حذف پرتغال از جام جهانی صحت دارد؟

با این وجود به دلیل نداشتن پیشنهاد خوب از تیم های باشگاهی اروپایی و همچنین فشار رسانه ای و حذف پرتغال از جام جهانی حرفهایی مبنی بر خداحافظی رونالدو از دنیای فوتبال شنیده می شود.

نشریه اکیپ نیز در این باره ادعای جالب جنجالی داشته است. این نشریه معتبر فرانسوی اعلام کرده که:

کریستیانو رونالدو بعد از اتمام دیدار با مراکش در رختکن به پرتغالی ها گفته که تصمیم خود برای خداحافظی از میادین فوتبال را گرفته است.

رونالدو اکنون از تیم های الریان قطر و النصر عربستان پیشنهاد مالی دریافت کرده است. البته وی با منچستریونایتد نیز در قالب قراردادی دو طرفه فسخ قرارداد نموده است.

چنانچه ادعای نشریه اکیپ درست باشد باید دنیای فوتبال را بدون رونالدو بعد از این تماشا کرد. اسطوره تمام نشدنی دنیای فوتبال که هواداران بی شماری در جهان داشت. در صورت صحت داشتن این خبر مطمئنا دنیای فوتبال در شوک فرو خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
خلاقیت ناچیز باعث شکست پرتغال شد/ آینده سانتوس در نیمکت | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سرمربی تیم ملی پرتغال در این تیم چه […]