کد خبر : 13877
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

چرا داورزنی از فدراسیون والیبال رفت

چرا داورزنی از فدراسیون والیبال رفت
دلیل واقعی کنار گذاشته شدن محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با وجود باقی ماندن از مدت زمان فعالیت وی به عنوان رئیس فدراسیون چیست؟؛

دلیل اخراج یا برکناری محمدرضا داورزنی از فدراسیون والیبال چیست؟ چرا فدراسیون والیبال رئیس خود را کنار گذاشت و داورزنی را در سمت خود نمی بینیم؟ پاسخ به این سوال در خصوص رئیس فدراسیون والیبال و علت جدایی قریب الوقوع ایشان بعد از جدود سه سال تلاش در عرصه مدیریتی را بخوانیم.

طبق قانون بازنشستگی و عدم به کار گیری این چهره ها برای جوان گرایی، رئیس فدراسیون کنونی والیبال کشورمان آقای داورزنی نیز یک بازنشسته محسوب می شوند.

ایشان طی نامه و درخواستی تقاضای تداوم و تمدید حضورشان در سمت فعلی فدراسیون داشتند که این موضوع با عدم موافقت مسئولان ذیربط مواجه شد تا داورزنی از فدراسیون والیبال جدا شده و جای خود را به رئیسی دیگر بدهند.

زمان وقوع نهایی این اتفاق خداحافظی داورزنی اعلام نشده اما گویا کارهای اداری در حال انجام است.

از 4 سال مدتی که داورزنی به عنوان رئیس می توانست به کار خود در فدراسیون والیبال ادامه دهد 14 ماه باقی مانده اما ایشان بایستی طبق قانون کشور زودتر از این موعد از فدراسیون والیبال حداحافظی کرده و جایگزین انتخاب شود.

  • تکمیلی: دقایقی پیش با خبری که خبرگزاری ایسنا از زبان داورزنی نوشت این موضوع تکذیب شد و ایشان اعلام کردند که چنین موردی تاکنون به وی اعلام نشده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها