کد خبر : 19790
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

گمانه زنی خبرنگار CNN از زمان خداحافظی رونالدو از فوتبال

گمانه زنی خبرنگار CNN از زمان خداحافظی رونالدو از فوتبال
خبرنگار سی ان ان با توجه به اطلاعات خود و شرایطی که رونالدو در پرتغال سپری می کند زمان خداحافظی او از دنیای فوتبال ملی را زودتر از آنچه که مردم تصور می کردند، دانست.؛

گمانه زنی و حدسی که خبرنگار معروف سی ان ان از زمان خداحافظی کریستیانو رونالدو کرده است. در این گمانه زنی کارمند CNN بر خلاف اطلاعات قبلی و مطالب طرح شده در رسانه ها مطلبی متفاوت عنوان کرده است.

برونو آندراده از خبرنگاران مطرح و شناخته شده ورزشی است. او که در سی ان ان فعالیت می کند در توئیتی ادعای متفاوتی داشته است.

وی در این توئیت نوشته که: رونالدو پیش تر از این تصمیم خود را برای ادامه بازی با تیم ملی پرتغال تا سال 2024 گرفته بود. البته احتمالا وی بعد از جام جهانی قطر تصمیم خود را برای خداحافظی از بازی های ملی به صورت علنی اعلام کند. در صورت این اتفاق او از دنیای فوتبال ملی وداع خواهد نمود.

گمانه زنی خبرنگار CNN درباره زمان خداحافظی رونالدو از فوتبال ملی

حدس خبرنگار مطرح از زمان وداع رونالدو از فوتبال

رونالدو در 4 بازی اخیر تیم ملی پرتغال در جام جهانی قطر تنها موفق به زدن یک گل شده که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است. او روزهای نه چندان خوبی از نظر انفرادی در تیم ملی پرتغال سپری کرده است. البته کریستیانو و هم تیمی هایش تا بدین جای کار در تیم ملی پرتغال خوب کار کرده اند. آنها با توجه به حریف کم تجربه خود در مرحله یک چهارم نهایی از شانس بسیار بالایی برای راهیابی به جمع 4 تیم نهایی جام جهانی برخوردارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آیا خداحافظی رونالدو بعد حذف پرتغال از جام جهانی صحت دارد؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] صحت و سقم خداحافظی رونالدو از […]