کد خبر : 8764
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵

آیا فصل دوم سریال زخم کاری تولید و پخش می شود؟

آیا فصل دوم سریال زخم کاری تولید و پخش می شود؟

چه زمانی فصل دوم سریال زخم کاری تولید و پخش می شود؟ زمان زخم کاری 2 و دومین فصل از سریال زخم کاری با بازی جواد عزتی، سریالی که در آن بازیگری به نام مالک درصدد انتقام گیری و دستیابی به ثروت کلان بوده و در این مسیر راضی به انجام هر کار شنیع و

چه زمانی فصل دوم سریال زخم کاری تولید و پخش می شود؟ زمان زخم کاری 2 و دومین فصل از سریال زخم کاری با بازی جواد عزتی، سریالی که در آن بازیگری به نام مالک درصدد انتقام گیری و دستیابی به ثروت کلان بوده و در این مسیر راضی به انجام هر کار شنیع و غیرانسانی می شود.

بعد از اتمام ساخت سری اول سریال زخم کاری، شنیده ها از برنامه ریزی برای تولید دومین فصل سریال زخم کاری خبر می داد تا این که یک خبر مهم از سوی عوامل سریال زخم کاری منتشر شد.

مهدویان از عوامل این سریال که اکنون مشغول ساخت مجموعه ای به نام سرخ و سفید می باشد، عکسی از سریال زخم کاری در سری اول منشر کرده و در آن کپشنی کوتاه با جمله بلند شو مالک نوشته است.

فصل دوم سریال زخم کاری

عکس کپشن و پشست اینستاگرامی مهدویان از عوامل سریال زخم کاری

این کپشن و عکس گمانه زنی ها برای ساخت دومین فصل سریال زخم کاری را بیشتر از قبل می کند و به نظر می رسد که فیلمنامه آن نیز در حال نوشته شدن است البته هیچ چیزی قطعی نیست و چه بسا عوامل این فیلم در تلاش باشند تا یک فیلم دیگر با موضوعات دیگر را روانه بازار کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها