کد خبر : 12130
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

تک به تک و موقعیت های حساسی که حسینی ناجی استقلال شد

تک به تک و موقعیت های حساسی که حسینی ناجی استقلال شد

از این دو صحنه تک به تک و همچنین موقعیت های حساسی که حسینی گرفت و ناجی استقلال شد به عنوان جدی ترین موقعیت های پیکان مقابل استقلال یاد می شود که سرمربی پیکان نیز به آن در پایان بازی اشاره کرد. موقعیت های مهمی که اگر خوش شانسی سیدحسین حسینی و همچنین عکس العمل

از این دو صحنه تک به تک و همچنین موقعیت های حساسی که حسینی گرفت و ناجی استقلال شد به عنوان جدی ترین موقعیت های پیکان مقابل استقلال یاد می شود که سرمربی پیکان نیز به آن در پایان بازی اشاره کرد.

موقعیت های مهمی که اگر خوش شانسی سیدحسین حسینی و همچنین عکس العمل و تیزهوشی او نمی بود، باعث می شد دروازه استقلال باز شده و حتی غنیمت یک امتیازی را نیز از دست بدهند.

سرمربی پیکان سیدمجتبی حسینی نیز به از دست رفتن این موقعیتها اشاره داشت و اعتقاد داشت اگر دروازه بان استقلال سیدحسین حسینی نبود، می توانست نتیجه به شکل دیگری رقم زده شود.

موقعیت های خوب پیکان سیدحسین حسینی استقلال موقعیت های خوب پیکان سیدحسین حسینی استقلال

در نیمه دوم نیز شوت سرضرب شرزود تمیروف و همچنین دقایقی بعدتر شوت زیبایی که به سه کنج و زاویه مخالف حسینی زده شد را نیز دروازه بان استقلالی ها به خوبی گرفت تا به عنوان ناجی تیمش عمل کرده و مانع از گل خوردن تیم خود شود.

در شرایطی که استقلالی ها مقابل پیکان مالک توپ و زمین بودند و موقعیت های بیشتری نیز داشتند اما پیکانی ها نیز تک موقعیت های خاص و خوبی داشتند که آنها را از دست دادند تا در نهایت بازی هفته پنجم لیگ برتر بین این دو تیم با تساوی به اتمام برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها