کد خبر : 19492
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

آیا فغانی باز در جام جهانی قضاوت می کند؟

آیا فغانی باز در جام جهانی قضاوت می کند؟
با توجه به اشتباه داور ایرانی در بازی اروگوئه آیا فغانی باز در جام جهانی قضاوت می کند؟؛

قضاوت کردن علیرضا فغانی مجددا در جام جهانی 2022 قطر آیا امکان پذیر است؟ بررسی ادامه داوری فغانی با توجه به اشتباهی که در دیدار پرتغال و اروگوئه انجام داد.

در روزهای اخیر شایعه هایی در خصوص پایان کار علیرضا فغانی و تیم داوری او شنیده شد. اتفاقی که باعث شد فغانی از لیست داوران جام جهانی خارج شود. اما آیا فغانی قطر ا ترک کرده و دیگر در جام جهانی قضاوت نخواهد کرد؟

بررسی ها نشان می دهد که همچنان فغانی از شانس قضاوت برخوردار است. در پی حذف شدن اروگوئه از جام جهانی مقام های این کشور و همچنین هواداران آنها سخت ترین انتقادات را به داوری دو بازی آخرشان مقابل پرتغال و غنا داشتند. این موضوع شایعه حذف فغانی از جام جهانی به دلیل پنالتی اشتباهی که به سود پرتغال مقابل اروگوئه اعلام کرد را افزایش داد.

بررسی ها نشان داد که اصرار کمک داور ویدیویی برای پنالتی اعلام کردن باعث این اشتباه تیم داوری شد. ابتدا فغانی تصمیم به ادامه بازی گرفت اما وی ای آر اعلام کرد فغانی به سمت ویدیو چک برود و دریافت پیام از سوی کمک داور ویدیویی در خصوص گرفتن خطای هند باعث شد تا وی به زمین برگشته و پنالتی اعلام کند.

آیا فغانی باز در جام جهانی قضاوت می کند؟

با وجود این که مسئول مستقیم تصمیم های بازی داور است و این داور اصلی است که تصمیم گیرنده نهایی است اما احتمال چشم پوشی اشتباه فغانی وجود دارد.

تیم داوری ایرانی همچنان در قطر هستند و دوحه را ترک نکرده اند. آنها توضیح خود را در باره این صحنه به ناظران و فیفا ارئه داده اند و بایستی منتظر تصمیم کیمته داوران فیفا باشیم. سابقه درخشان فغانی نیز می تواند باعث چشم پوشی از اشتباه وی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها