کد خبر : 19872
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

علیرضا فغانی و بدشانسی هایی که گریبانش گرفت

علیرضا فغانی و بدشانسی هایی که گریبانش گرفت

علیرضا فغانی بدون شک بهترین داور جام جهانی بود. او با دوندگی خوب، جای گیری های به موقع و مناسب، تجربه بالا، تیم و کمک های ماهر و همچنین نبوغ و استعداد خود از بهترین قاضی های جام جهانی بود. وی در دو بازی برزیل و صربستان و اروگوئه با پرتغال نیز که داشت، کمترین

علیرضا فغانی بدون شک بهترین داور جام جهانی بود. او با دوندگی خوب، جای گیری های به موقع و مناسب، تجربه بالا، تیم و کمک های ماهر و همچنین نبوغ و استعداد خود از بهترین قاضی های جام جهانی بود.

وی در دو بازی برزیل و صربستان و اروگوئه با پرتغال نیز که داشت، کمترین میزان اشتباهات را داشت و اشتباه تاثیرگذاری نداشت. البته او فقط در یک صحنه پنالتی در آخرین دقایق که وی ای آر به ضررش شد و وی را به تردید انداخت دچار اشتباه شد و این برای وی کافی بود تا او را با سخت گیری از جام جهانی کنار بگذارند.

جام جهانی یک قضاوت فینال به فغانی بدهکار بود و این جام جهانی که همزمان با آخرین سالهای داوری فغانی بود می توانست فرصت خوبی برای وی فراهم کند تا در مهمترین مسابقات فوتبال یعنی جام جهانی اصلی ترین بازی یعنی دیدار فینال را قضاوت کند.

پیمان یوسفی مجری و گزارشگر کشورمان در این خصوص می گوید باید انصاف داشته باشیم و بگوییم فغانی بد شانس بود. بدشانسی که در دقایق انتهایی بازی کره جنوبی و پرتغال اتفاق افتاد تا اروگوئه در نهایت حذف شود. چنانچه سرمربی اروگوئه نیز بر علیه داور خوب کشورمان صحبت نمی کرد مطمئنا فغانی را در جام می توانستیم ببینیم. البته تنها آن اشتباه فغانی که داور وی ای آر باعث به اشتباه انداختن او شد، فقط علت حذف اروگوئه نبود بلکه اگر دنیل زیبرت هم اشتباه نمی کرد یا سوارز را سرمربیشان بیرون نمی برد هیچ یک از این اتفاق ها رقم نمی خورد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
فغانی می تواند در جام جهانی 2026 قضاوت کند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] قضاوت علیرضا فغانی داور با تجربه […]

trackback
بدشانسی منجر به تساوی لیورپول مقابل ولورهمپتون شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دارد که به دلیل بدشانسی بوده که لیورپول […]