کد خبر : 10422
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

آیا لیورپول می تواند به صدر جدول لیگ جزیره برگردد؟

آیا لیورپول می تواند به صدر جدول لیگ جزیره برگردد؟

خبر مارال نیوز؛ امکان بازگشت لیورپول به صدر جدول و قرارگیری در جمع مدعیان آیا وجود دارد یا خیر؟ بررسی وضعیت امتیازات لیورپول و فاصله آنها با صدر جدول و شکستهای پیاپی این تیم را در این مطلب از زبان محمد صلاح بخوانیم. لیورپول یکی از بدترین شروع های چند وقت اخیر خود را در

خبر مارال نیوز؛ امکان بازگشت لیورپول به صدر جدول و قرارگیری در جمع مدعیان آیا وجود دارد یا خیر؟ بررسی وضعیت امتیازات لیورپول و فاصله آنها با صدر جدول و شکستهای پیاپی این تیم را در این مطلب از زبان محمد صلاح بخوانیم.

لیورپول یکی از بدترین شروع های چند وقت اخیر خود را در لیگ جزیره به خود می بیند. سه هفته از لیگ جزیره گذشته اما لیورپول همچنان در کسب پیروزی و نتایج مورد انتظار تماشاگران عقب مانده است و بدترین فعالیت چند وقت اخیر خود را می بیند.

حالا محمد صلاح بعد ازشکستی دیگر برای لیورپول مقابل منچستر اظهار نظر جالبی دارد. او می گوید در فصل پیش 11 امتیاز از صدر جدول فاصله داشتیم ولی توانستیم به کورس مسابقات برگردیم بنابراین امسال نیز می توانیم.

محمد صلاح فصل پیش در اولدترافورد مقابل تماشاگران منچستر توانست هت تریک کند اما در این بازی و تقابل حساس تنها یک گل به ثمر رساند و تیمش نیز باخت.

صدر جدول لیورپول محمد صلاح

صلاح می گوید فصل امسال را مناسب شروع نکردیم اما این جزوی از فوتبال است. نمی توانیم گذشته خود را تغییر دهیم اما می توانیم در بازی های بعدی جبران کنیم.

این رویکرد محمد صلاح برای بازگشت به کورس مسابقات مطمئنا در بین دیگر بازیکنان لیورپول نیز وجود خواهد داشت تا آنها با رهبری یورگن کلوپ مجددا به جمع 4 تیم برتر لیگ جزیره برگردند چرا که جایگاه کنونی لیورپول در جدول در شأن طرفداران این باشگاه هرگز نخواهد بود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
قیمت 5 خرید گرانبهای نیوکاسل در لیگ جزیره | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ها در لیگ جزیره تنها یک خرید […]

trackback
حمله هری کین برای تصاحب عنوان برترین گلزن تاریخ لیگ جزیره | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] خود را در لیگ جزیره به 188 برساند و […]